اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

مقاومت تنها راه برای رهایی قدس است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت تنها راه برای پیروزی بر رژیم صهیونیستی است و به این دلیل باید فلسطین در مسیر مقاومت گام بردارد.

مقاومت تنها راه برای رهایی قدس است

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: پیروزی نهایی با مردم مظلوم فلسطین است و در این راه باید مقاومت پیشه کرد تا پیروزی حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت فلسطینی‌ها مقاومت و جهاد است، افزود: باید برای دیکته کردن حق طلبی و حقوق حقه فلسطینی‌ها جهاد در سرلوحه کاری مردم در این منطقه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه چشم جهان به فلسطین است، گفت: اگر فلسطین در مقاومت خود پیروز شود رژیم صهیونیستی در جهان خار و بی‌اعتبار خواهد شد و به این دلیل مقاومت در این منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: باید کوشید تا با برگزاری باشکوه مراسم روز قدس گامی مهم در راستای حمایت از مقاومت در سرزمین‌های اشغالی برداریم.

پاپی‌زاده با تاکید بر اینکه شرکت باشکوه در این راهپیمایی تاثیر زیادی در شرایط سرزمین‌های اشغالی دارد، عنوان کرد: سرزمین‌های اشغالی در شرایط کنونی چشم‌ به راه حمایت مردم و مسلمانان سراسر جهان است و به این دلیل باید همه در راهپیمایی سراسری روز قدس شرکت کنیم.

وی با تجلیل از مقام شامخ امام خمینی(ره) در ایجاد چنین روزی گفت: در شرایط کنونی اوج اندیشه امام خمینی(ره) را درک می‌کنیم که چگونه با دور اندیشی در راستای تعیین این روز بزرگ و تاریخی قدمی بلند برداشت و در این مسیر باید از یادگار همیشگی این مرجع و رهبر عالیقدر حفاظت کنیم.

انتهای پیام/72006/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول