اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هلال احمر فردوس صورت گرفت

پوشش امدادی 69 حادثه از ابتدای امسال تاکنون در فردوس

از ابتدای سال جاری تاکنون امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر فردوس در 69 حادثه جاده‌ای و غیر جاده‌ای حضور پیدا کرده و به مردم حادثه دیده امدادرسانی کردند.

پوشش امدادی 69 حادثه از ابتدای امسال تاکنون در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رئیس جمعیت هلال احمر فردوس صبح امروز در جمع امدادگران فردوس اظهار داشت: از مهم‌ترین مأموریت‌های عملیاتی می‌توان به امدادرسانی در حوادث جاده‌ای، سیل و آبگرفتگی، حوادث کوهستان، زلزله و خدمات حضوری اشاره کرد.

سید حسین لاژوردی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون به 69 حادثه جاده‌ای و غیر جاده‌ای امدادرسانی شده است، گفت: از این تعداد 37 مورد حادثه جاده‌ای، یک مورد زلزله، 6 مورد سیل و آبگرفتگی، دو مورد شهری و یک مورد کوهستان بوده و 21 مورد خدمات حضوری ارائه شده است.

لاژوردی با بیان اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر در یک پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار امداد جاده‌ای از ابتدای امسال تاکنون هر روزه آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران بودند، تصریح کرد: در این مدت با پوشش 37 حادثه و سانحه جاده‌ای توانستند تعداد 94 نفر حادثه دیده را نجات دهند.

وی ادامه داد: همچنین 51 نفر که دارای جراحات سطحی بودند سرپایی درمان و 34 نفر برای درمان بیشتر به مراکز درمانی و بیمارستانی اعزام شدند و همچنین 25 نفر نیز اسکان موقت داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس افزود: فعالیت‌های شبانه‌روزی 50 تیم عملیاتی در این مدت سبب شد تا 136 نفر از خدمات امدادگران هلال احمر در پایگاه جاده‌ای و جمعیت این شهرستان بهره‌مند شوند.

لاژوردی اذعان داشت: در این مدت پوشش امدادی این عملیات‌ها به وسیله اعزام 31 مرحله آمبولانس 10 مرحله خودروی نجات و 2 مرحله خودروی امدادی کمک‌دار سبک و سنگین صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 200 امدادگر و نجاتگر این حوادث را پوشش داده‌اند، افزود: همچنین در این مدت 44 بسته غذایی نیز توزیع شده است.

انتهای پیام/69008/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول