اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کبدی استان قم:

کبدی‌کاران قمی از قهرمانی خود در کبدی ساحلی کشور دفاع می‌کنند

دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: کبدی‌کاران قمی امسال با تمام توان در مسابقات ساحلی قهرمانی کشور برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به مصاف حریفان می‌روند.

کبدی‌کاران قمی از قهرمانی خود در کبدی ساحلی کشور دفاع می‌کنند

محمد رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: قم مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های کبدی ساحلی کشور است و به همین خاطر امسال برای دفاع از این عنوان ارزشمند باید با تمام توان به مصاف حریفان مدعی خود برود.

وی در ادامه با بیان اینکه از سوی کمیته مسابقات فدراسیون کبدی کشورمان آیین‌نامه مسابقات کبدی ساحلی ابلاغ شده است، افزود: کمیته مسابقات فدراسیون کبدی؛ آیین‌نامه مسابقات کبدی ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد کشور را برای حضور تیم‌ها در این رقابت‌ها منتشر کرده است.

دبیر هیئت کبدی استان قم ابراز داشت: بر اساس این آیین‌نامه قرار است مسابقات کبدی ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد کشور از بیست و دوم مردادماه به مدت چهار روز برگزار شود و تیم قم نیز یکی از شرکت کنندگان در این پیکارها خواهد بود.

وی در ادامه به اهداف برگزاری این رقابت‌ها اشاره کرد و بیان داشت توسعه رشته ورزشی کبدی ساحلی در سراسر کشور، اجرای رقابت‌های سالم و سازنده و ارتقاء سطح کیفی و کمی مسابقات و توسعه و تقویت باشگاه‌ها از جمله اهداف برگزاری این مسابقات به شمار می‌رود.

رجایی ادامه داد: تربیت و تأمین نیروی انسانی کارآمد در زمینه‌های فنی و اجرایی، حضور موفق تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان در بازی‌های آسیایی کبدی ساحلی در سال 2014 در کشور تایلند و شناسایی استعدادهای بالقوه به منظور تقویت تیم‌های ملی ساحلی از دیگر اهداف فدراسیون از برگزاری این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به ضوابط و شرایط عمومی شرکت در این رقابت‌ها عنوان داشت: این مسابقات براساس قوانین و مقررات کبدی ساحلی با حضور شش نفر متشکل از چهار بازیکن اصلی و دو بازیکن ذخیره زیر نظر کمیته مسابقات فدراسیون کبدی برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کبدی استان قم با اشاره به شرایط خاص حضور باشگاه‌ها و تیم‌های مایل به شرکت در این مسابقات افزود: بر اساس معیارهای وزارت ورزش و جوانان باشگاه‌ها باید دارای پروانه تأسیس و مجوز فعالیت رسمی از اداره ورزش و جوانان استان خود بوده و نسبت به ثبت باشگاه در اداره ثبت شرکت‌ها اقدام کرده و مدارک مستند را به کمیته مسابقات فدراسیون ارائه کننده زیرا در غیر این‌صورت داشتن معرفی‌نامه از اداره کل ورزش و جوانان استان الزامی خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول