اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته آینده

مسابقات کبدی شهرستان شاهرود آغاز می ‏شود

مسابقات کبدی شهرستان شاهرود از هفته آینده با شرکت تیم‏ های مختلف آغاز می‏ شود.

مسابقات کبدی شهرستان شاهرود آغاز می ‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مسابقات کبدی شهرستان شاهرود هم‏زمان با ماه مبارک رمضان و از هفته آینده با شرکت تیم‏های مختلف فعال در این شهرستان آغاز می‏شود.

مدیر تیم کبدی امام حسن عسکری (ع) شاهرود نیز امروز در گفت‏ وگو با خبرنگار فارس از شرکت این تیم در مسابقات کبدی جام رمضان شهرستان شاهرود خبر داد.

مهدی عرب‏ اسدی اظهار کرد: تیم کبدی امام حسن عسکری (ع) شاهرود به نمایندگی از سپاه ناحیه شاهرود در مسابقات کبدی جام رمضان شاهرود شرکت می‏کند.

عرب‏ اسدی تصریح کرد: این تیم متشکل از هشت بازیکن زیر نظر یکی از مربیان مجرب هیئت کبدی در حال آماد‏ه ‏سازی برای شرکت مقتدرانه در مسابقات شهرستانی است.

مدیر تیم کبدی امام حسن عسکری (ع) شاهرود افزود: این دوره از مسابقات در روزهای پنج‏شنبه و جمعه هفته آتی برگزار خواهد شد و تیم‏ های مختلفی در آن حضور خواهند داشت که امیدواریم بتوانیم با تلاش کبدی‏کاران عنوان خوبی را کسب کنیم.

وی همچنین با اشاره به رویکرد ‏ورزش محوری در بسیج امام حسن عسکری (ع) خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم کبدی، تیم‏های فوتسال و والیبال نیز در مسابقات جام رمضان شهرستان شاهرود شرکت کرده ‏اند.

انتهای پیام/2249/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول