اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه دوم مقدماتی

قم با 3 باخت از سرکل کبدی کشور حذف شد

تیم سرکل کبدی استان قم با قبول سه شکست متوالی از مسابقات سرکل کبدی قهرمانی کشور حذف شد و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

قم با 3 باخت از سرکل کبدی کشور حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس گروه بندی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری مسابقات سرکل کبدی قهرمانی کشور، 9 تیم حاضر در این رقابت‌ها در مرحله نخست در دو گروه پنج تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این در حالی است که در گروه نخست تیم‌های سرکل کبدی مردان فولاد سهند آغاز تبریز، کرمانشاه، تهران، بروجن و لرستان حضور داشتند و مردان سرکل کبدی قم در گروه دوم با تیم‌های خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و اردبیل همگروه بودند.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کبدی کشورمان، دومین دوره رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی باشگاه‌های کشور با شرکت 9 تیم به میزبانی هیئت کبدی استان چهارمحال و بختیاری در شهر بروجن برگزار شد که تیم فولاد سهند آغاز تبریز با شکست تیم لرستان به مقام قهرمانی نائل شد.

این رقابت‌ها از اهمیت خاصی برخوردار بود زیرا جنبه انتخابی تیم ملی سرکل کبدی کشورمان را نیز داشت و با رقابت و جدال نزدیک تیم‌های مدعی در مجموعه ورزشی تختی شهر بروجن به انجام رسید.

مردان اعزامی سرکل کبدی قم در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها تلاش زیادی داشتند و در رقابت با تیم‌های حاضر در گروه دوم بازی‌های خوبی ارائه کردند اما در نهایت با قبول سه شکست متوالی در انتهای جدول این گروه قرار گرفته و نتوانستند به مرحله نهایی راه یابند.

تیم اعزامی مردان سرکل کبدی قم در نخستین دیدار خود به مصاف تیم میزبان یعنی چهارمحال و بختیاری رفت و در پایان دیداری نزدیک و نفس‌گیر تنها با اختلاف چهار امتیاز یعنی با حساب 34 بر 30 نتیجه را واگذار کرد و از کسب امتیاز محروم شد.

این شکست موجب نشد تا انگیزه بازیکنان تیم سرکل کبدی قم برای ارائه بازی خود در دیدار دوم خود مقابل تیم هیئت کبدی استان اردبیل کم شود اما این بازی نیز با بداقبالی مردان کبدی کار قم در نهایت با نتیجه بسیار نزدیک 37 بر 36 به شکست آنها انجامید.

بعد از دو باخت متوالی در جدال با تیم‌های هیئت کبدی چهارمحال و بختیاری و اردبیل، بازی سوم برابر تیم مردان سرکل کبدی قم تقریبا جنبه تشریفاتی داشت و تیم هیئت قم در جدال با تیم خراسان رضوی با نتیجه 45 بر 33 مغلوب شد تا از گردونه رقابت‌ها کنار برود.

از گروه نخست تیم‌های فولاد سهند آغاز تبریز و هیئت لرستان و از گروهی که تیم قم در آن حضور داشت، تیم‌های هیئت خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری راهی نیمه نهایی شدند که در پایان نماینده تبریز به مقام قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول