اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته‌های سالنی و ساحلی

قم با ترکیبی از بهترین‌های کبدی کشور به مصاف حریفان می‌رود

دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: تیم‌های این هیئت با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر کبدی کشور به مصاف حریفان خواهند رفت.

قم با ترکیبی از بهترین‌های کبدی کشور به مصاف حریفان می‌رود

محمدعلی رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: کبدی قم با توجه به استعدادهای بسیار خوب و بازیکنان توانمندی که دارد توانسته در مسابقات مختلف لیگ و قهرمانی کشور حضور موفق و پرقدرتی داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم کاری انجام دهیم که موفقیت‌های کبدی در مسابقات سال جاری بار دیگر ادامه یابد و کبدی‌کاران قمی در هر دو بخش مردان و بانوان و در رشته‌های ساحلی و سالنی بتوانند موفقیت‌های گذشته را تکرار کنند.

دبیر هیئت کبدی استان قم با بیان اینکه نخستین رویداد مهم کبدی کشور در سطح رقابت‌های داخلی، برگزاری مسابقات سرکل کبدی قهرمانی کشور بود، عنوان داشت: این پیکارها با حضور تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف به انجام رسید و نماینده تبریز قهرمان شد.

وی اضافه کرد: هیئت کبدی استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن از این پیکارها میزبانی کرد و تیمی متشکل از برترین کبدی‌کاران قمی در ترکیب تیم سرکل کبدی هیئت قم راهی این مسابقات شد اما به مقام دست پیدا نکرد.

رجایی در ادامه از در پیش بودن زمان برگزاری مسابقات لیگ‌های کبدی دسته‌های اول و برتر سالنی و همچنین پیکارهای ساحلی کبدی کشور خبر داد و بیان داشت:‌ به همین منظور جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مسابقات و لیگ‌های کبدی آقایان و بانوان در سال 92 برگزار شد.

وی یاد آور شد: جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مسابقات و لیگ‌های برتر و دسته اول کبدی آقایان و بانوان در سال جاری با حضور روسای هیئت‌های استانی سراسر کشور یا نماینده تام‌الاختیار استان‌ها در سالن اجتماعات فدراسیون کبدی برگزار شد.

دبیر هیئت کبدی استان قم عنوان داشت: حضور مقتدرانه در بازی‌های سالنی آسیا در شهر اینچئون کره جنوبی و کسب دو مدال ارزشمند نقره تیمی توسط تیم‌های ملی کبدی آقایان و بانوان حاصل برگزاری منظم مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌های برتر و دسته اول کشور است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل فدراسیون کبدی با دعوت روسای هیئت‌های استانی سراسر کشور تمام برنامه‌های فدراسیون در زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌های برتر و دسته اول کبدی در هر دو بخش آقایان و بانوان را به صورت عملیاتی برنامه‌ریزی کرد تا مسئولین هیئت‌ها با اطلاع از زمان برگزاری مسابقات با یک برنامه‌ریزی مناسب حضوری قدرتمندانه در مسابقات داشته باشند.

رجایی عنوان کرد: در این جلسه تمام مسابقات و رویدادهای سال 92 از سوی کمیته مسابقات اعلام و نحوه حضور تیم‌ها و شرایط میزبانی هم اعلام شد در حالی که مسابقات کبدی ساحلی، کبدی استاندارد در رده سنی بزرگسالان در هر دو قسمت آقایان و بانوان، رقابت‌های کبدی استاندارد در رده سنی جوانان از مهم‌ترین رویدادهای فدراسیون کبدی در سال جاری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/78002/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول