اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کبدی خراسان‎رضوی خبر داد

اعتراض به نتایج مسابقات کبدی قهرمانی کشور

سرپرست هیئت کبدی استان خراسان‎رضوی گفت: به نتایج مسابقات کبدی قهرمانی کشور اعتراض کرده‎ایم.

اعتراض به نتایج مسابقات کبدی قهرمانی کشور

حسین فیضی در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار داشت: تیم کبدی استان خراسان‎رضوی بدون حضور بازیکنان ملی‌‎پوش به مسابقات لیگ باشگاه‎های کشور اعزام شد و این بازیکنان در ترکیب تیم استان لرستان به میدان رفتند، اما با استفاده از یک بازیکن غیرقانونی به مقام دوم دست یافتند و تیم خراسان‌رضوی سوم شد.

وی افزود: تیم لرستان از یکی از بازیکنانی که نامش در لیست بازیکنان تیم چناران که به عنوان نماینده استان خراسان‎رضوی به مسابقات اعزام شده بود استفاده کرده است که این کار خلاف قانون بوده و ما هم از این تیم به فدراسیون شکایت کرده‎ایم و امیدواریم با رسیدگی به این شکایت، تیم خراسان‎رضوی به مقام دوم مسابقات که حقش است برسد.

سرپرست هیئت کبدی استان خراسان‎رضوی با انتقاد از رفتار ملی‌پوشان خراسان تصریح کرد: تیم خراسان‎‎رضوی تنها سال قبل با ایجاد برخی مسائل در مقابل تیم تبریز در فینال مسابقات قهرمانی کشوری شکست خورده و دوم شد، اما امسال می‎توانست با حضور همه بازیکنان استان با اقتدار قهرمان شود که متاسفانه به خاطر تحریکات رئیس هیئت آذربایجان شرقی، بازیکنان ملی‌پوش استان نخواستند در ترکیب تیم باشند.

وی افزود: رئیس هیئت کبدی استان آذربایجان شرقی که خودش مربی تیم ملی است، مرتضی شهیدی و سایر بازیکنان ملی پوش خراسان‎رضوی را تحریک کرده و به آن‌ها وعده عضویت تیم ملی را داده بود، تا آن‌ها با تیمی غیر از تیم چناران به مسابقات بروند، اما چنین چیزی امکان‌پذیر نبود، زیرا سهمیه استان را تیم چناران کسب کرده و حق آن‌ها بود که در مسابقات شرکت کنند.

فیضی تاکید ‎کرد: شهیدی اصرار داشت که خودش باید سرمربی تیم استان باشد، اما ما هیچ‎گاه یک مربی را دو سال پیاپی سرمربی تیم نگذاشته‎ایم تا این فرصت برای همه وجود داشته باشد و امسال حق شهیدی نبود که سرمربی باشد؛ همین بازیکنانی که حاشیه‎سازی کردند، سه سال با تیم استان در مسابقات شرکت کرده و به تیم ملی هم رسیده‎اند، حالا نوبت جوان‌ترها بود که در مسابقات شرکت کنند.

وی ادامه داد: تمام این بازیکنان با کمک‎های هیئت استان بازیکن تیم ملی شده‎‏اند؛ ما اجازه نخواهم داد هیچ بازیکنی به هیئت دستور بدهد و تنها افرادی می‎توانند در کبدی کار کنند که سه شرط اخلاق، همراهی با هیئت و توانایی فنی داشته باشند.

سرپرست هیئت کبدی خراسان‎رضوی خاطرنشان کرد: تا ثانیه‌ای که در هیئت هستم به هیچ فردی اجازه نمی‎دهم خودسرانه رفتار کرده و به بزرگان ورزش بی‌احترامی کند؛ در هیئت کبدی هیچ کس نمی‎تواند اخلاق را زیر پا بگذارد.

انتهای پیام/70004/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول