اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

حمایت از فلسطین نوعی حرکت سیاسی است

فرماندار بابل گفت: حمایت از فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام نوعی حرکت سیاسی است.

حمایت از فلسطین نوعی حرکت سیاسی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز قدس در فرمانداری بابل اظهار داشت: برای خنثی‌سازی جنگ نرم چاره‌ای جز برگشت به فضایل اسلام و انقلاب نیست، استفاده از غنایمی که از اسلام و انقلاب به ما رسیده راه نجات ماست در غیر این صورت شکست خواهیم خورد.

وی افزود: حضور مردم در روز قدس نشان از وفاداری ملت به منویات امام راحل و رهبر معظم  انقلاب است.

مهدوی به دستاوردهای مهم و ارزشمند روز قدس اشاره و تصریح کرد: به فرموده امام راحل اگر مسلمانان در هر جای جهان یک سطل آب بردارند بر سر اسرائیل بریزند اسرائیل را در خود غرق خواهند کرد.

وی اذعان داشت: اسرائیل غده سرطانی است که باید از صحنه هستی حذف شود، این اسرائیل است که باید از مسلمانان بترسد.

این مسئول گفت: هرچه حضور پرشکوه‌تر باشد ثمرات و دستاورد آن بیشتر خواهد بود، لذا همه اقشار جامعه، هیئت‌های مذهبی، دستگاه‌های اجرایی، روحانیان مساجد، دهیاران، پایگاه‌های بسیج، بخشداران و شوراها برای باشکوه‌تر برگزارکردن این مراسم جدیت بیشتری داشته باشند.

فرماندار بابل حضور باشکوه روز قدس را حماسه دیگر سیاسی دانست و اظهار داشت: حمایت از فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام نوعی حرکت سیاسی است.

مهدوی اذعان داشت: ما فرزندان رمضان و محرم هستیم، اگر وارد میدان شویم چه کسی قادر خواهد بود در برابر ما مقاومت کند حال آن که اسرائیل و آمریکا هیچ قدرتی در مقابله با جهان اسلام نخواهند داشت.

 این مسئول با اشاره به اینکه مردم ما خستگی‌ناپذیر هستند، تصریح کرد: امیدواریم خیران و مومنان در مسیر راهپیمایی کمک‌های مادی و معنوی خود را از مردم مظلوم فلسطین دریغ نکنند.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول