اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نطنز:

مظلومان فلسطین چشم به حمایت مردم مسلمان جهان دوخته‌اند

فرماندار شهرستان نطنز گفت: امروز مظلومان فلسطین چشم به این روز دوخته‌اند که چگونه مردم مسلمان جهان از آنها حمایت می‌کنند.

مظلومان فلسطین چشم به حمایت مردم مسلمان جهان دوخته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، سید امیر جعفری صبح امروز در جلسه تصمیم گیری و هماهنگی برنامه‌های روز قدس نطنز بر لزوم هماهنگی دستگاه‌ها و اطلاع رسانی دقیق به مردم برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و افزود: حضرت امام (ره) نخستین کسی بود که اسرائیل غاصب را یک غده سرطانی در میان کشورهای اسلامی اعلام و انزجار و مخالفت خود را با این رژیم اعلام کردند که این امر نشان دهنده بصیرت ایشان بود.

وی هدف عمده رژیم صهیونیستی را تضعیف اعتقادات اسلامی، تضعیف شریعت و احکام اسلامی و سلطه به تمامی منابع کشورهای اسلامی و خاورمیانه عنوان کرد و گفت: بصیرت و روشنگری‌های حضرت امام (ره) سبب شد مردم فلسطین با دست‌های خالی در مقابل ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کنند و در نهایت انتفاضه و نیروهای مقاومت را تشکیل دهند.

فرماندار نطنز اظهار کرد: روز قدس میراث به جا مانده از حضرت امام (ره) است که همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی در راستای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز مظلومان فلسطین چشم به این روز دوخته‌اند که چگونه مردم مسلمان جهان از آنها حمایت می‌کنند.

جعفری افزود: امسال این روز به خاطر رویدادهای به وجود آمده در سوریه، عراق و بحرین که منشاء اصلی کمک رسان به تروریست های این کشورها رژیم جعلی صهیونیست است از حساسیت بالایی برخوردار است و وظیفه داریم با هماهنگی و اطلاع رسانی دقیق بستری مناسب جهت شرکت پر شور مردم در این راهپیمایی فراهم آوریم تا بدین ترتیب وحدت، همبستگی، حمایت و همراه بودن با آرمان‌های قدس و مردم فلسطین را به ظالمان نشان داده و سبب خنثی شدن توطئه های آنها شویم.

به گزارش فارس، راهپیمایی روز قدس در شهرستان در سه شهر نطنز، بادرود و خالدآباد و دو روستای اریسمان و ده آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63025/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول