اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پتروشیمی آریاساسول محقق شد

خدمات‌رسانی به 1300 خانوار مددجوی بهزیستی و کمیته امداد عسلویه

فرماندار عسلویه از خدمات‌رسانی به 1300 خانوار مددجوی بهزیستی و کمیته امداد عسلویه خبر داد و گفت: این مهم با همکاری پتروشیمی آریاساسول محقق شد.

خدمات‌رسانی به 1300 خانوار مددجوی بهزیستی و کمیته امداد عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی امشب در آیین اهدای کمک به مددجویان عسلویه اظهار داشت: مردم عسلویه در همه مناسبت‌های دینی حضوری باشکوه دارند و همواره شاهد حضور این عزیزان در امور خیر هستیم.

وی از کمک بیش از 600 میلیون ریالی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد عسلویه در روز شهادت امام علی (ع) خبر داد و افزود: مهار آسیب‌های اجتماعی و برطرف کردن بخشی از مشکلات خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و مددجویان بهزیستی از وظایف دینی ما به‌شمار می‌آید و کارهای خداپسندانه می‌تواند به‌عنوان ارزشمندترین کارها لقب بگیرد، چراکه رضایت خانواده‌های محروم و مستضعف را به‌همراه دارد و چیزی که مورد رضایت یک خانواده قرار گیرد قطعاً مورد رضایت و خوشنودی خدا نیز واقع می‌شود.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: این اقدام خداپسندانه با همکاری مدیریت شرکت پلیمر آریاساسول صورت گرفت و توانستیم لبخند رضایت یک‌هزار و 300 خانواده را به ارمغان آوریم که جا دارد از حسن توجه مدیریت شرکت پلیمر آریاساسول به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و مددجویان بهزیستی شهرستان عسلویه تشکر کنیم که همیشه زمینه‌ساز کارهای خداپسندانه بودند و امیدواریم همین امر باقیات‌الصالحاتی برای همه کسانی که در این امر مشارکت کرده‌اند، باشد.

محمودی تصریح کرد: از اینکه این امر خداپسندانه در ماه مبارک رمضان و روز شهادت امیرالمومنین امام علی(ع) همزمان با لیالی قدر صورت گرفته است بسیار خرسندیم و امیدواریم مورد رضایت خداوند قرار گرفته باشد.

وی اضافه کرد: همچنین خیرین و کسانیکه برای کارهای ارزشمند و خداپسندانه می‌خواهند مشارکت داشته باشند می‌توانند با کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی شهرستان عسلویه در ارتباط باشند و کمک‌های خود را انجام دهند.

رئیس روابط عمومی شرکت آریاساسول نیز بیان کرد: از آنجایی که مدیریت شرکت پلیمر آریاساسول در راستای برنامه‌ها و وظایف و مسئولیت اجتماعی خود تلاش کرده، توانسته است تعامل سازنده و موثری در محیط پیرامون خود داشته باشد.

فرامرز پریزی اذعان داشت: شناسایی خانواده‌های بی بضاعت و مددجو قطعاً با همکاری کمیته امداد و بهزیستی شهرستان عسلویه صورت گرفته و از آنجایی که خدمت به آنها از اهمیت خاصی برخوردار است مدیریت شرکت پلیمر آریاساسول همزمان با لیالی قدر توانست نقشی کوچک و تاثیر گذار در کمک به خانواده‌های مددجو را ایفا کند و امیدواریم این امر موجب رضایت خانواده‌ها و خشنودی دل امام علی (ع) قرار گرفته باشد.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول