اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای کردستان:

کیفیت و کمیت فعالیت‌های ستاد احیای کردستان قابل قبول است

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: کیفیت و کمیت فعالیت‌های ستاد احیای کردستان قابل قبول است.

کیفیت و کمیت فعالیت‌های ستاد احیای کردستان قابل قبول است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی دوشنبه‌ شب در جلسه شورای امر به معروف استان در سنندج، اظهار کرد: عملکرد ستاد امر به معروف در سطح استان به ویژه در سال گذشته و امسال بسیار مثبت بوده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: از نظر کیفی آنچه که باید نسبت به عملکرد این کار معنوی آسیب‌شناسی و بر اساس آن هوشمندانه اقدام شود در حد توان و وسع در سطح استان انجام شده است.

رجبی با بیان اینکه انجام کارهای یکنواخت و بدون برنامه نمی‌توانست زمینه ترویج فریضتین الهی امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه فراهم کند، تصریح کرد: از این رو توجه به زیرساخت‌های ستاد احیا در استان مورد توجه قرار گرفت و اکنون از نظر نیرو و تجهیزات تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد احیای استان به لحاظ زیرساختی هم آنچه در شرایط فعلی لازم است در استان مهیا و کارها به صورت برنامه‌ریزی شده و با نظارت دقیق در حال انجام است.

به گفته دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان، خوشبختانه اعضای ستاد امر به معروف استان در راستای ترویج و نهادینه کردن این فریضتین الهی بدون هیچ چشمداشتی و به صورت افتخاری و با جدیت پای کار هستند.

رجبی بیان کرد: مسئولین استان در کنار انجام وظایف ذاتی خود در بحث امر به معروف و نهی از منکر به خوبی ورود پیدا کرده و تلاش‌ می‌کنند.

وی افزود: اگر چه در حوزه ترویج و توسعه امر به معروف و نهی از منکر در استان در سال‌جاری کارهای خوبی انجام شده است، اما نهادینه‌کردن فرهنگ این دو فریضه الهی نیازمند عزم جدی و جمعی است.

وی با تاکید بر اینکه هدف‌ ستاد احیا اجرای برنامه‌ها و اقدامات کاربردی‌تر برای تحقق اهداف ستاد احیاء‌ مرکز با توجه به چارچوب‌های تعریف شده است، اضافه کرد:  کار در سایه تلاش‌های انجام شده حتی تا روستاها پیش رفته و به صورت سازماندهی شده در حال انجام است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: در سایه تعامل و همکاری همه ارگان‌ها و فعال بودن سرانگشتان ستاد، برنامه‌ها به صورت سازماندهی شده با کیفیت و کمیت قابل قبولی دنبال می‌شود.

رجبی در پایان با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده، تلاش بیشتر در این حوزه را ضروری دانست و گفت: بستر احیای این فریضتین الهی در جامعه فراهم است و باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این حوزه به نحو احسن اقدام کرد.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول