اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج نجف اشرف شاهرود:

امر به معروف و نهی از منکر مهم‏ترین برنامه بسیج است

فرمانده بسیج نجف اشرف شهرستان شاهرود گفت: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌ها مهم‏ترین برنامه بسیج است.

امر به معروف و نهی از منکر مهم‏ترین برنامه بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن طالع‌زاری عصر امروز در جلسه مشترک بسیج نجف اشرف شهرستان شاهرود که در پایگاه بسیج روستای بدشت شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر باید با جدیت و با محوریت امام جماعت محل و روستا به برنامه‌های ابلاغی خود برسد.

وی تصریح کرد: بسیج باید تلاش کند تا عوامل منکر را شناسایی کرده و در صدد رفع آنها برآید و معروفات را بیشتر از بیش گسترش و ترویج کند.

فرمانده بسیج نجف اشرف شهرستان شاهرود افزود: باید همه دست در دست هم دهیم و در سلامت جامعه و محل و روستای خود تلاش کنیم و این نیاز به همکاری و همدلی همه اعضا در روستا دارد و امیدواریم با تلاش همه در این امر مهم موفق شویم.

وی با اشاره به برنامه‌های ابلاغی بسیج در سال 92 بیان کرد: باید هر ماه جلسه شورای بسیج پایگاه تشکیل و پیشرفت برنامه‌ها به خصوص شورای امر به معروف و نهی از منکر و صالحین بررسی شود.

طالع‌زاری خاطرنشان کرد: برنامه‌های پایگاه باید حول حلقه‌های صالحین باشد و تمامی اعضا زیرپوشش حلقه‌های خاص و عام بسیج قرار گیرند و از برنامه‌های آنها نهایت استفاده را کنند.

فرمانده بسیج نجف اشرف شهرستان شاهرود تأکید کرد: با توجه به فصل تابستان و ایام ماه رمضان باید شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و حلقه‌های صالحین فعال‌تر باشند و در جهت هدایت نسل جوان جامعه و بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی تلاش کنند.

انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول