اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه شمالی:

بخشداران سوادکوه شمالی معرفی می‌شوند

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به برنامه‌ریزی برای استقرار ادارات و نهادها در سوادکوه شمالی، گفت: بخشداران سوادکوه شمالی معرفی می‌شوند.

بخشداران سوادکوه شمالی معرفی می‌شوند

 کمال رستمعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تأکید بر استفاده از برکات ماه رمضان، گفت: شب‌های قدر به عنوان عظیم‌ترین شب‌ها در آموزه‌های دینی فرصت مناسبی برای بهره‌مندی کامل معنوی است.

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به برنامه‌ریزی لازم برای تکمیل و برنامه‌ریزی برای استقرار ادارات و نهادهای این شهرستان، افزود: مقدمات اولیه برای استقرار و معرفی بخشداران مرکزی و نارنجستان فرمانداری سوادکوه شمالی انجام شده است و شاهد معرفی دو بخشدار این شهرستان خواهیم بود.

وی از برنامه‌ریزی و هماهنگی برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف ملی و استانی برای توسعه شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و خاطرنشان کرد: برای پیگیری برنامه‌های توسعه شهرستان دیدارهایی با وزیر کشور و مسئولان ملی و استانی صورت گرفت تا با بررسی مشکلات، راهکارهای لازم برای توسعه فرمانداری جدید التاسیس سوادکوه شمالی انجام شود.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی به برخی از پیگیری‌های خود برای توسعه این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: پیگیری چهار باند کردن جاده نظامی به قائمشهر، پیگیری راه‌آهن بابل - شیرگاه که طرح مطالعاتی آن انجام شد، پیگیری برای گازرسانی به منطقه "لفور"، طرح هادی روستاها، پیگیری پل شهرک سپاه، مجتمع آبرسانی "لفور" پیگیری برای نوسازی و بازسازی بوستان الغدیر شیرگاه و ساماندهی بوستان اندارگلی بخشی از پیگیری‌های ما در فرمانداری سوادکوه شمالی بوده است.

رستمعلی با تأکید بر اینکه اشتغال دغدغه اصلی بیشتر مراجعان به فرمانداری سوادکوه شمالی است، گفت: گرایش به اشتغال دولتی و گریز از فعالیت‌های عمرانی و کشاورزی جای انتقاد دارد.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول