اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نخستین رئیس اداره صنعت سوادکوه شمالی معرفی شد

مزدک قبادی به عنوان نخستین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه شمالی معرفی شد.

نخستین رئیس اداره صنعت سوادکوه شمالی معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، کمال رستمعلی، فرماندار سوادکوه شمالی امشب در جلسه استقرار اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی، گفت: استقرار ادارات و نهادها از مهم‌ترین اقدامات ما در این شهرستان است.

فرماندار سوادکوه شمالی به پیگیری‌های این فرمانداری برای استقرار ادارات و نهادهای مختلف در این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: استقرار ادارات و نهادها موجب تسهیل خدمت‌رسانی برای مردم را فراهم می‌کند.

وی با تقدیر از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران برای استقرار اداره در شهرستان سوادکوه شمالی، خاطرنشان کرد: برای آشنایی با توانمندی ها، مشکلات و گرفتن ایده و طرح برای حل موانع، نشست‌هایی با مدیران شهرستان برگزار می‌شود که امیدوارم نتایج آن در مسیر توسعه عملی شود.

رستمعلی به ظرفیت‌های صنعتی شهرستان سوادکوه شمالی اشاره کرد و با تأکید بر لزوم استفاده بهینه از آن ظرفیت‌ها، عنوان کرد: ظرفیت‌های صنعتی و معدنی و بخش تجارت باید در خدمت توسعه شهرستان سوادکوه شمالی قرار گیرد تا مشکلات مربوط به اشتغال به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان، کاهش یابد.

در ادامه این جلسه، مزدک قبادی که سابقه مدیریت صنعت و معدن شهر زیراب را نیز در کارنامه خود دارد به عنوان نخستین رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی معرفی و حکم خود را دریافت کرد.

انتها ی پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول