اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی:

اداره و بهره‌برداری پالایشگاه‌های پارس جنوبی در دست جوانان است

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اداره و بهره‌برداری پالایشگاه‌های پارس جنوبی در دست جوانان است.

اداره و بهره‌برداری پالایشگاه‌های پارس جنوبی در دست جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اکبر شعبانپور بعد از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از کارکنان و خانواده‌های کارکنان مجمع گازی پارس جنوبی اظهار داشت: صنعت نفت در مسیر رشد و توسعه در حرکت است و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر در صنعت نفت و به ویژه در پارس جنوبی هستیم.

وی افزود: با تلاش متخصصان داخلی به موفقیت‌های بسیار خوب و قابل قبولی رسیده‌ایم و شاهد پیشرفت‌های ارزشمندی در این صنعت هستیم.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با تقدیر از زحمات کارکنان پالایشگاه‌های پارس جنوبی ادامه داد: عظمت پارس جنوبی مرهون تلاش و پشتکار نیروهای جوان و متخصص است.

شعبان‌پور تصریح کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود بیش از 43 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید می‌شود و در واقع این مجموعه عظیم نقش مهمی در تولید ناخالص داخلی، تامین انرژی و گاز کشور به عهده دارد.

وی اضافه کرد: در ابتدای راه‌اندازی فازهای 2 و 3 این ذهنیت وجود داشت که چه کسانی این فازها را مدیریت و راهبری خواهند کرد و امروز می‌بینیم که جمعی از جوانان مصمم و باانگیزه با گذراندن دور‌ه‌های آموزشی پالایشگاه‌ها را تحویل گرفتند و امروزه همان جوان‌ها به راحتی پالایشگاه‌ها را اداره و بهره‌برداری می‌کنند.

این مسئول افزود: خانواده‌های کارکنان پارس جنوبی نیز همانند کارکنان در پیشرفت‌های اخیر نقش داشته‌اند که قابل تقدیر هستند.

شعبان‌پور گفت: برای موفقیت در پارس جنوبی نیازمند همدلی و وحدت همه مسئولان و کارکنان هستیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول