اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون انجام شد

ارائه 79 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به جوانان قروه‌ای

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای قروه از ارائه 79 هزار و 215 نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به جوانان این شهرستان خبر داد.

ارائه 79 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به جوانان قروه‌ای

حجت‌الله شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: از این تعداد 42 هزار و 710 نفر ساعت در کارگاه‌های ثابت، زیرپوشش آموزش‌های مورد نیاز قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به لزوم مهارت‌آموزی به زندانیان به منظور بهره‌مندی از شغل مناسب پس از آزادی و نیز حضور موثر در عرصه فعالیت‌های اجتماعی افزود: این مرکز توانسته است در راستای این مهم، 23 هزار و 485 نفر ساعت از زندانیان را از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند سازد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای قروه همچنین با اشاره به اهمیت ارتقای سطح مهارتی روستاییان و توجه ویژه این مرکز در این زمینه گفت: 9 هزار و 225 نفر ساعت از خدمات آموزشی این مرکز به قشر زحمتکش روستایی اختصاص داشته است.

به گفته شریفی، هزار نفر ساعت در کارگاه‌های سیار شهری، 2 هزار و 795 نفر ساعت از نانوایان و معرفی‌شدگان شرکت برق در کارگاه‌های صنایع ضمن کار آموزش دیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 308 هزار و 215 نفر ساعت آموزش به جویندگان مهارت در این شهرستان ارائه شده است.

شریفی با اشاره به ارتباط مستقیم آموزش‌های مهارتی در توانمندسازی افراد برای بهره‌مندی از شغل تصریح کرد: پارسال 550 نفر از آموزش دیدگان مهارت‌های فنی و حرفه‌ای این مرکز که صاحب شغل شدند، نامشان در سامانه رصد ثبت شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون نام 130 نفر در همین راستا در این سامانه ثبت شده ‌است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای قروه با اشاره به برنامه‌های در دست اجرای این مرکز گفت: راه‌اندازی و تجهیز مرکز فنی و حرفه‌ای در شهر دلبران، احداث خوابگاه شبانه‌روزی مجهز به سلف سرویس با ظرفیت 100 نفر، توسعه آموزش‌های کشاورزی و روستایی و افزایش تنوع حرفه‌ای آموزشی از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/79009/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول