اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

ورزش در بیجار به جایگاه واقعی خود نرسیده است

فرماندار بیجار ورزش را از ظرفیت‌های مهم این شهرستان عنوان کرد و گفت: تاکنون ورزش این شهرستان به جایگاه واقعی خود دست نیافته است.

ورزش در بیجار به جایگاه واقعی خود نرسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار حمدالله کریمی یکشنبه شب در نخستین جلسه شورای ورزش شهرستان بیجار در سال 92 در جمع هیئت‌های ورزشی این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع)، برگزاری چنین جلساتی را موجب تقویت و رشد و ارج نهادن به جامعه ورزشی این شهرستان بیان کرد.

وی دغدغه اصلی مردم و مسئولان را پیشرفت و دستیابی ورزش این شهرستان به جایگاه اصلی خود بیان کرد و افزود: پیشرفت در امور خطیر مستلزم احساس و عواطف شخصی نیست بلکه با ساز و کاری مدون با تلاش در این زمینه می‌توان پله‌های پیشرفت و ترقی را طی کرد.

کریمی سیاست‌گذاری کلی و  مدون را از جمله راه‌های دستیابی به پیشرفت در امر ورزش شهرستان عنوان و تصریح کرد: تا کنون نبود سیاست‌گذاری کلی ورزش بیجار را از دستیابی به جایگاه اصلی خود دور کرده و امید است در آینده‌ای نزدیک با هماهنگی و مدیریت اداره ورزش و جوانان و همراهی هیئت‌های ورزشی با تدوین  برنامه مدون و اجرایی کردن آن روز به روز شاهد پیشرفت ورزش باشیم.

فرماندار بیجار دستیابی به موفقیت در تمای امور خصوصاً ورزش را ایجاد همدلی میان مردم و مسئولین  و دوری از بدگویی و غوغاهای سیاسی عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان بیجار دارای امکانات بالقوه‌ای است گفت: امید است با همدلی و همراهی مدیران و مردم و نخبگان این امکانات را بافعل کرده و برای رفع مشکلات در عرصه‌های مختلف از جمله اشتغال، فرهنگ، ورزش و... گام های مثبتی برداشت.

تشکیل صندوق حمایت از ورزشکاران در بیجار

فرماندار بیجار رمز موفقیت در تمامی امور را درست عمل کردن و اجرای صحیح ضوابط و قوانین عنوان کرد و گفت: ورزشکاران بیجاری دارای استعداد درخشانی هستند که باید به آنها میدان و امکان داده شود تا در میادین ورزشی بدرخشد و برای این کار، نیازمند درست عمل کردن همت، برنامه ریزی و مدیریت صحیح است.

فرماندار بیجار ورزش را نیاز جامعه و اقشار مختلف مردم بیان کرد و ادامه داد: جامعه ورزشکار، جامعه‌ای پر تلاش، با نشاط و پویا خواهد بود و جامعه ما امروز به این طراوت و نشاط نیازمند است.

وی بیان داشت: تأثیر عامل معنوی، در کسب موفقیت‌ها بی‌بدیل بوده و در امر ورزش نیز نباید خود را از این عامل مهم محروم کنیم.

این مسئول ایجاد و تشکیل صندوق حمایت از ورزشکاران را برای حمایت از ورزشکاران را راهکاری برای اتحاد و همدلی میان هیئت‌های ورزشی عنوان کرد.

کریمی بر توجه بیشتر به ورزش بانوان تأکید کرد و اذعان داشت: اهمیت ورزش بانوان که همواره در تمام عرصه‌ها حضور گسترده ای دارند امری انکارناپذیر است و مسئولان و هیئت ورزش شهرستان باید در این مهم  تدابیری اتخاذ کند.

فرماندار بیجار در پایان عدم شفاف‌سازی در مسائل ورزشی را از جمله اختلافات هیئت های ورزشی بیجار عنوان و متذکر شد: شفاف‌سازی تمامی نکات مبهم و جلب اعتماد بزرگترین سرمایه میان مسئولان و مردم است و قطعا با این روند می توان به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت.

انتهی پیام/79015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول