اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان مازندران خبر داد

حضور 6 ورزشکار مازندرانی در المپیک 2013 ناشنوایان

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان مازندران از حضور شش ورزشکار مازندرانی در المپیک 2013 ناشنوایان در بلغارستان خبر داد.

حضور 6 ورزشکار مازندرانی در المپیک 2013 ناشنوایان

 سید سعید آرام امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در مسابقات ناشنوایان المپیک 2013 که به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار می‌شود، شش ورزشکار مازندرانی در چهار رشته ورزشی برای کشورمان به میدان می‌روند.

 وی افزود: محمد پرگر و اکبر صادقی در رشته فوتبال، حسن بی‌پناه گرجی در والیبال، فاطمه قلی زاده و آذر گران اوریمی در کاراته و مسعود قربانی در رشته پینگ‌پنگ در ترکیب تیم ملی کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.

 رئیس هیئت ورزش ناشنوایان مازندران در ادامه گفت: تیم ملی فوتبال ناشنوایان در نخستین بازی خود با کاپیتانی اکبر صادقی دروازبان مازندرانی تیم ملی موفق شد پنج بر یک دانمارک را شکست دهد.

 آرام افزود: تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در این رقابت‌ها با تیم‌های اوکراین، کره جنوبی و دانمارک هم‌گروه است.

 وی با اشاره به حضور ورزشکاران مختلف زن و مرد از کشورهای مختلف تصریح کرد: مسابقات المپیک ناشنوایان تا 14 مرداد در رشته‌های مختلف ورزشی در صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود.

 رئیس هیئت ورزش ناشنوایان مازندران درباره کشف ورزشکاران مستعد ناشنوایان اظهار داشت: ورزشکار مستعد ناشنوا از طریق ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی و .... به هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان و شهرستان‌ها معرفی می‌شوند.

 آرام در پایان با اشاره به حضور ورزشکاران ناشنوا در مسابقات مختلف برای استعدادیابی افزود: با کشف ورزشکاران مستعد با حضور مربیان استعدادیاب نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

 انتهای پیام/86005/ش‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول