اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس قائمشهر:

ریالی از دستگاه ورزش به بوکسورها کمک نمی‌شود

رئیس هیئت بوکس قائمشهر گفت: ریالی از دستگاه ورزش به بوکسورها کمک نمی‌شود.

ریالی از دستگاه ورزش به بوکسورها کمک نمی‌شود

 پرویز نصیری‌سوادکوهی رئیس هیئت بوکس قائمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قائمشهر بیان داشت: برای اعتلای ورزش بوکس قائمشهر از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

 وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های منظم و بلندمدت پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: توسعه هر چه بیشتر این ورزش در قائمشهر مورد هدف است تا آینده‌ای روشن‌تر برای این ورزش پرطرفدار رقم بخورد.

این مسئول تصریح کرد: این رشته ظرفیت بسیار بالایی در قائمشهر دارد و نیاز است که مسئولان نگاه ویژه‌ای نسبت به این رشته داشته باشند.

 نصیری با بیان اینکه مشکلات بوکس سخت‌افزاری است، یادآور شد: مشکلات اصلی ما همین‌ها است و امکانات سخت‌افزاری نیز بخش دیگری از آن است. خانه بوکس قائمشهر تنها سالن بوکس این شهرستان است البته دفتر بوکس را در این خانه تجهیز کردیم.

 نصیری در بخشی دیگری از صحبت‌هایش به نزدیک بودن مسابقات قهرمانی بوکس استان در رده سنی جوانان یادآور شد: این مسابقات در 30 و 31 مرداد ماه قرار است برگزار شود.

 وی درباره تجلیل هیئت بوکس قائمشهر از جاسم دلاوری دارنده مدال برنز آسیا و همچنین سه مربی بوکس قائمشهر گفت: این هیئت با انجام مراسم یادبودی از دارنده مدال برنز آسیا و همچنین مربیان وی آقایان انوشیروان نوریان، محمود رمضانی و حسین قلیان تجلیل به عمل آورد.

وی از حضور یک مربی در تیم ملی بوکس خبر داد و خاطرنشان کرد: بوکس قائمشهر قدمتی طولانی داشته و جا دارد از بنیانگذار این رشته در قائمشهر مرحوم محمد کنودان هم یادی داشته باشیم، رحمان فاضلی بوکسور با تجربه و پیشکسوت قائمشهری از سوی کادر فنی تیم ملی به‌عنوان مربی به تیم ملی بوکس پیوست.

 نصیری یکی از دغدغه‌های این هیئت را کمبود بودجه مالی از سوی مسئولان اعلام کرد و گفت: از زمان حضور بنده در راس هیئت بوکس شهرستان، ریالی تاکنون از سوی مسئولان کمک نشده و تمام هزینه‌ها را شخصی انجام می‌دهم.

 وی عدم پخش مسابقات از سوی صدا و سیما را مشکل اصلی جذب اسپانسر دانست و اذعان داشت: بنده از مسئولان ورزشی استان خواستم که نشستی را با مسئولان صداو سیما با حضور رئیس هیئت بوکس برگزار کنند تا با پخش مسابقات بتوان در جذب اسپانسر قدمی گرفت.

 نصیری در پایان از برگزاری مسابقات در قائمشهر خبر داد و گفت: با تنظیم نامه‌ای به فدارسیون خواستار برگزاری مسابقات در شهرستان قائمشهر شدیم و منتظریم که این موضوع هر چه سریع‌تر انجام شود.

 انتهای پیام/86017/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول