اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

مسلمانان جانانه پای کار بایستند/ محو رژیم صهیونیستی کار ساده‎ای است

فرماندار گرگان گفت: اگر مسلمان‎های جهان به فرمان حضرت امام (ره) لبیک واقعی بگویند و جانانه پای کار بایستند اسقاط و نابودی رژیم صهیونیستی کار ساده‎ای است.

مسلمانان جانانه پای کار بایستند/ محو رژیم صهیونیستی کار ساده‎ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی شامگاه یکشنبه در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: روز قدس یادگار حضرت امام راحل و در حقیقت فرمول عمومی جهان اسلام برای آزادسازی قدس شریف است.

وی ادامه داد: در حقیقت تفکر حضرت امام(ره) برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی این بود که همه امت اسلامی برای از بین بردن این غده سرطانی وظیفه شرعی دارند.

فرماندار گرگان با اشاره به تعبیر امام که اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می‎برد گفت: این بیان دیگری از تفکر عمومی جهان اسلام برای مبارزه با ظالم و گرفتن حق مظلوم است.

اثرات جهانی روز قدس را تا به امروز کاملاً در حوزه اسلامی خاورمیانه شاهد هستیم

این مسئول با تاکید بر تاثیر روزافزون روز جهانی قدس در جهان اسلام خاطرنشان کرد: اثرات جهانی روز قدس را از زمان صدور فرمان آن توسط حضرت امام تا به امروز کاملاً در حوزه اسلامی خاورمیانه شاهد هستیم.

احمدی گفت: در حقیقت پایه‎های سست و لرزان رژیم صهیونیستی که یک ابهت پوشالی در دنیا برایش ساخته بودند با همین راهپیمایی‎های روز قدس کاملاً عیان شد.

خاورمیانه در آستانه تحول عظیم است

فرماندار گرگان تصریح کرد: پیروزی‎هایی که حزب‎الله در سال‎های اخیر با عده محدودش و با ارتش دندان مسلح رژیم جعلی بدست می‎آورد بیانگر این است که اگر مسلمان‎ها به فرمان حضرت امام لبیک واقعی بگویند و جانانه پای کار بایستند اسقاط رژیم صهیونیستی کار ساده‎ای است.

وی افزود: لذا وظیفه داریم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در راستای مبارزه با ظلم و ظالم و حمایت از مظلوم در این راهپیمایی با شکوه هرچه بیشتر شرکت کنیم.

خاورمیانه با بیداری اسلامی که شروع شده در آستانه تحولاتی عظیم است

این مسئول با تاکید بر اینکه خاورمیانه با بیداری اسلامی که شروع شده در آستانه تحولاتی عظیم است، متذکر شد: رژیم‎های استکباری با تحرک‎های مختلف در صدد کنترل اسلام‎خواهی مردم مسلمان منطقه هستند.

احمدی در پایان اذعان داشت: این امر ضرورت حمایت روزافزون این حرکات مردمی نسبت به سال‎های گذشته را بیشتر نشان می‎دهد و امیدوارم همه امت اسلامی به تاسی از ملت مسلمان و قهرمان ایران روز قدس را تبدیل به میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی کنند.

انتهای پیام/83004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول