اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

ملت ایران تهدیدها را به فرصت پیشرفت تبدیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: مردم ما تهدیدها و فشارها را به فرصتی تبدیل می‌کنند تا در زمینه‌های گوناگون مستقل و از وابستگی‌ها جدا شوند تا در تمام عرصه‌ها موفق باشند و پیشرفت کنند.

ملت ایران تهدیدها را به فرصت پیشرفت تبدیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی ظهر امروز در دوازدهمین و آخرین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان در سال 1391 اظهار داشت: این جلسه بیشتر به دلیل مرور اقدامات و نواقص کارهای خود در یک سال گذشته و قدردانی زحمات تمامی دستگاه‌های عضو شورای اداری شهرستان گرگان تشکیل شده است.

مدیران در روزهای آخر سال با همکاران خود جلسه هماهنگی داشته باشند

فرماندار گرگان در ادامه افزود: انتظار می‌رود از تمامی همکاران و مدیران دستگاه‌ها تا مشابه این جلسه را با همکاران و نیروهای زیرمجموعه اداره خود داشته باشند و از زحمات همکاران و نیروهای پرتلاش خود قدردانی داشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین انتظار می‌رود با مرور اقدامات، فعالیت‌ها و کاستی‌های اجرایی سعی کنند تا با یک برنامه‌ریزی مناسب برای یک سال آینده خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند.

سال 1391 سال سخت برای مردم و خادمین ملت بود

احمدی اذعان داشت: سال 1391 یک سال بسیار سخت در تمامی عرصه‌ها برای ملت ایران و مسئولان به عنوان خادمین مردم بود.

وی گفت: به هر حال امسال با تمام سختی‌ها و مشکلات به پایان رسید و امروز باید تلاش کنیم تا با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و مدیریت بهتر سال هموارتری داشته باشیم.

هدف دشمن در سال 1391 ایجاد یک نافرمانی مدنی در جامعه بود

فرماندار گرگان با اشاره به توطئه شبانه‌روزی دشمن افزود: در سال گذشته دشمنان نظام جمهوری اسلامی و مردم ولایی ایران اسلامی تمام سعی خود را کردند تا با تنگ کردن حلقه محاصره و فشارهای مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بین مردم، مسئولان و رهبری انقلاب فاصله بیاندازند.

وی خاطرنشان کرد: تمام هدف دشمن این بوده که در سال 1391 به خصوص سه ماهه آخر سال با فشارهای مختلفی که بر مردم وارد می‌شود مردم را به خیابان کشانده و نافرمانی مدنی ایجاد کند.

مردم ثابت کردند پای انقلاب و نظام خود ایستاده‌اند

فرماندار گرگان تصریح کرد: در سه ماهه پایان سال و مخصوصاً در راهپیمایی 22 بهمن مردم مراتب وفاداری و همبستگی خود را با آرمان‌های امام راحل و شهدا و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه اعلام کردند و روسیاهی دیگری را برای دشمنان خود ایجاد کردند.

ملت ایران فشارها و تهدیدها را به فرصت پیشرفت تبدیل می‌کنند

احمدی اظهار داشت: در سال 1391 که به فرموده مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شد، هر کدام به سهم خود در حوزه مسئولیتی که داریم تلاش کردیم تا این امر هر چه بهتر و به نحو احسن عملی شود.

وی افزود: در هر صورت زمانی که محدودیتی برای یک فرد یا یک جامعه ایجاد می‌شود یک سری سختی‌ها و مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

فرماندار گرگان تاکید کرد: اما مردم ما با ایمان به خدا و پیروی از رهبری نظام اسلامی خود توانستند از این محدودیت به ابتکار و خلاقیت در زمینه‌های مختلف دست پیدا کنند.

وی ابراز داشت: رفتارهای ملت ما از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب این موضوع را به ما ثابت کرد که فشارهایی که بر ملت وارد می‌شود و دشمن بر ملت ما وارد می‌کند باعث می‌شود مردم ما از این تهدیدها و فشارها، فرصتی را ایجاد کنند تا در زمینه‌های گوناگون مستقل و از وابستگی‌ها جدا شوند.

احمدی بیان کرد: همه باید یاد بگیریم که دستگاه اداری ظرفیت زیادی برای صرفه‌جویی دارد و مدیران ما باید با مدیریت در این زمینه و دقت بیشتر این امر را هرچه بهتر و بیشتر محقق سازند.

وی گفت: این محدودیت‌ها و بعضی از مشکلات دستگاه‌های اداری را هم دچار مشکل کرد و به تلاطم انداخت اما با تلاش و مدیریت تمامی مدیران این تلاطم در حال تبدیل شدن به یک آرامش است.

انتهای پیام/83004/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول