اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در راستای سرکوبگری بیشتر

شاه بحرین دستور اجرای توصیه‌های پارلمان را صادر کرد

شاه بحرین در راستای سرکوب بیشتر اعتراضات مسالمت‌آمیز مردمی، دستور اجرای توصیه‌های امروز پارلمان از جمله در خصوص ممنوعیت تظاهرات در شهر منامه و تشدید مجازات‌ها را صادر کرد.

شاه بحرین دستور اجرای توصیه‌های پارلمان را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه الوسط بحرین، حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین با ستایش از توصیه های تصویب شده در جلسه امروز فوق العاده مجلس ملی (پارلمان) گفت: این توصیه ها ملی است و همه آنها مدنظر قرار خواهد گرفت زیرا به نفع امنیت کشور و شهروندان است و امنیت و نظام را از جرایم تروریستی درامان می دارد و منافع شهروندان در کار و زندگی روزانه را که با بسته شدن خیابانهای اصلی و ورودیهای منتهی به مناطق حیاتی تاثیر پذیرفته است، حفظ می کند.

وی از همه مراجع ذیربط خواست تا برای اجرایی کردن این توصیه های مهم در سریعترین زمان ممکن از طریق کانال های قانونی موجود تلاش کنند.

اعضای مجلس ملی (پارلمان) در جلسه فوق العاده امروز خود برای تعدیل قانون به اصطلاح مبارزه با تروریسم درخصوص شماری از توصیه ها به توافق رسیدند.

ممنوعیت برگزاری هرگونه تظاهرات در شهر منامه، تشدید مجازاتها و اعمال حالت فوق العاده و سلب تابعیت و برخورد با جمعیت های سیاسی از جمله این توصیه ها است.

رژیم بحرین از اعلام موجودیت جنبش تمرد در این کشور به هراس افتاده و وضع قوانین سختگیرانه، عملیات گسترده امنیتی و برخورد شدید علیه فعالان و معترضان را پیش از فرا رسیدن 14 اوت [23 مرداد] آغاز کرده و به خانه‌های مردم یورش و افراد را بازداشت می‌کند. مردم بحرین از هم اکنون خود را برای تظاهرات روز 14 آگوست [23 مرداد] آماده می‌کنند.

جنبش « تمرد بحرین» خواستار حضور گسترده مردم در تظاهرات روز 14 آگوست شده‌ است. این روز با استقلال بحرین از استعمار انگلیس نیز مصادف است. بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد تظاهرات و اعتراضات مردمی علیه رژیم آل خلیفه است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول