اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

260 هزار نفر روز مسافر فرهنگی در مازندران اسکان یافتند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در ایام تعطیلات تابستان بیش از 260 هزار نفر روز مسافر فرهنگی در استان اسکان یافتند.

260 هزار نفر روز مسافر فرهنگی در مازندران اسکان یافتند

محمدعلی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه اسکان مسافران فرهنگی از اول تیرماه تا 15 شهریور‌ماه سال جاری ادامه دارد، اظهار کرد: برای حفظ شأن و تکریم مسافران فرهنگی در مازندران، نظارت دقیقی از محل اسکان مسافران به عمل می‌آید.

وی افزود: در هر شهرستان و منطقه یک ستاد برای اسکان مسافران فرهنگی در نظر گرفته شده است که مسئولیت پذیرش مسافران را بر عهده دارد.

امیری کلاس‌های گروه «الف» اسکان مسافران فرهنگی را ویژه دانست و ادامه داد: مدارسی که محل اسکان مسافران فرهنگی در ایام تعطیلات تابستان است از خدمات و سرویس مناسبی برخوردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه تاکنون بیش از 260 هزار نفر روز مسافر فرهنگی در ایام تابستان در مازندران اسکان داده شدند، اظهار کرد: 41 پایگاه و 312 مدرسه میزبان روزانه 20 هزار مسافر فرهنگی در مازندران است.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست تیرماه سال جاری 86 هزار و 936 مسافر فرهنگی میهمان مراکز اسکان آموزش و پرورش استان شده‌اند، ادامه داد: پذیرش مسافران فرهنگی در مدارس مازندران در قالب 2 هزار و 518 کلاس درس گنجانده می‌شود.

امیری خاطرنشان کرد: مسافران فرهنگی که در مازندران اسکان یافتند در قالب 17 هزار و 132 خانوار در 270 کلاس ویژه، یک‌هزار و 17 کلاس در گروه «الف»، 867 کلاس در گروه «ب» و 371 کلاس در گروه «ج» اسکان داده شدند.

انتهای پیام/86006/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول