اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور

شهید فرجی قزوین از صعود به دسته یک بازماند

تیم شهید فرجی قزوین در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور از صعود به لیگ دسته یک بازماند.

شهید فرجی قزوین از صعود به دسته یک بازماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته هجدهم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال شهید فرجی قزوین که در یک دیدار حساس مقابل تیم شوپی ملارد به میدان رفت، در پایان نتوانست مقابل این تیم به توفیقی دست پیدا کند.

شهید فرجی در نهایت با نتیجه نزدیک سه بر دو بازی خود را واگذار کرد تا عملاً نتواند جواز شرکت در مرحله پلی‌آف را به منظور حضور در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

تیم فوتسال شهید فرجی قزوین که تا قبل از این بازی با به دست آوردن 11 پیروزی، دو تساوی و چهار شکست و کسب 35 امتیاز پس از تیم مقاومت البرز جایگاه دومی جدول رده‌بندی را در اختیار داشت، به سه امتیاز ارزشمند دیدار با شوپی ملارد نیاز مبرمی داشت تا خیال خود را بابت صعود به مرحله پلی‌آف راحت کند.

البته این اتفاق رخ نداد و در عین ناباوری، این بازیکنان شهید فرجی بودند که در واپسین ثانیه‌ها شکست خوردند تا عملاً ناکام بزرگ جدول رده‌بندی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گیرند.

تیم شهید فرجی البته این فرصت را داشت تا با از دست رفتن امتیاز تیم کات شاهرود مقابل رقیب خود بتواند راهی مرحله پلی‌آف شود؛ اما این اتفاق هم صورت نگرفت؛ زیرا بازیکنان تیم شاهرود با توجه به شکست تیم شهید فرجی مقابل شوپی ملارد موفق شدند تیم مرصاد چالوس را با شکست بدرقه کنند و به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله پلی‌آف را به دست آورند.

شاگردان رضا زرخانلی که در نخستین حضور خود در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور عملکرد درخشانی را از خود بر جای گذاشتند، به طور حتم باید هفته گذشته در سالن یادگار امام الوند تیم فوتسال مقاومت البرز را با شکست بدرقه می‌کردند تا با گرفتن سه امتیاز آن دیدار خیال خود را از بابت صعود به مرحله پلی‌آف راحت کنند تا کار به بازی پایانی کشیده نشود.

در نهایت در جریان مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال مقاومت البرز با کسب 39 امتیاز عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، کات شاهرود با کسب 37 امتیاز نایب‌قهرمان شد و تیم شهید فرجی قزوین هم در عین شایستگی با کسب 35 امتیاز جایگاه سوم جدول رده‌بندی را به دست آورد.

انتهای پیام/77004/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول