اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

هر شهید یک یوم‌الله است/ شهدا پرچم فضیلت‌ها

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هر شهیدی یک یوم‌الله است که با نورافشانی خود انسان‌های غوطه‌ور در تاریکی و ظلمت را نجات می‌دهند.

هر شهید یک یوم‌الله است/ شهدا پرچم فضیلت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در یادواره شهدای حماسه پنج مرداد 1367 سایت رادار سوباشی منطقه پدافند هوایی شهید دستنبو همدان با بیان اینکه در حافظه تاریخ شهدا زنده هستند اظهار داشت: نسل‌های آینده از آسمان نورانی شهادت باید الهام بگیرند. 

وی ادامه داد: شهدا نیازی به تشکر و قدردانی ما ندارند اما ما نیازمند شهدا هستیم و هر چقدر مراسم شهدا زیباتر، عرفانی‌تر و عاطفی‌تر برگزار شود مردم از معنویات شهدا بهتر بهره‌مند می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در همدان در ادامه با اشاره به اینکه هر شهیدی یک پرچم پرافتخار برای نظام، مکتب و انقلاب اسلامی است تصریح کرد: هر ملتی، تشکیلاتی و قومی برای نشان دادن دار و ندار خود پرچم را به اهتزاز در می‌آورد و شهدا پرچم ما هستند.

وی اضافه کرد: شهدا پرچم توحید، اذان، نماز، زکات، جهاد، ایران، عرفان و همه خوبی‌ها و فضیلت‌های الهی و انسانی هستند.

محمدی در ادامه با بیان اینکه هر شهیدی در عالم خود یک یوم‌الله است ابراز داشت: شهدا برای نجات انسان‌های این دنیای تاریک و ظلمانی که در آن غوطه‌ور هستند، نورافشانی می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر شهدا فراموش شوند آرمان‌های مقدس، ایمان، عرفان و نماز فراموش می‌شوند و با فراموشی همه آنها خدا انسان را فراموش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه ما نخست در شهادت را به روی خود بستیم بیان داشت: با بسته شدن در شهادت کم‌کم به سراغ دنیاطلبی رفتیم که تداوم این امر باعث فراموشی آرمان‌های شهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه همه کسانی که در راه خدا جهاد کردند اجر آنها گم نمی‌شود اذعان داشت: با اندیشه خاکی نمی‌توان آرمان شهدا را ارزیابی کرد و در این فضای امروز فراموش کردن شهدا گناهی نابخشودنی است.

انتهای پیام/89019/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول