اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم اعلام کرد

آسفالت 100 کیلومتر راه روستایی در بم

فرماندار بم گفت: آسفالت 100 کیلومتر راه روستایی در دولت نهم و دهم در شهرستان بم انجام شده است.

آسفالت 100 کیلومتر راه روستایی در بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین صبح امروز در جریان بازدید از جاده در حال ساخت روستای جزین این شهرستان اظهار داشت: به همت استاندار و نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی کار ساخت جاده‌های روستایی با شدت خوبی در شهرستان در حال انجام است.

وی افزود: طبق آمار سرشماری سال 85 همه روستاهای بالای 50 خانوار دارای جاده آسفالته شدند که با توجه به سرشماری سال 90 و افزایش آمار جمعیتی روستاها در حال حاضر تعداد 28 روستا باید آسفالت شوند.

زین‌الصلحین گفت: بم شهرستان وسیعی است و با توجه به پراکندگی روستاها باید بیش از 400 کیلومتر راه روستایی زیرسازی و آسفالت شود.

وی بیان کرد: تا قبل از دولت نهم 320 کیلومتر راه روستایی آسفالت شده داشتیم که در دولت نهم و دهم بیش از 100 کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت شدند.

فرماندار بم عنوان کرد: جاده روستای کوهستانی و گردشگری جزین به طول 11 کیلومتر با اعتبار حدود 2 میلیارد تومان در حال ساخت است که بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

زین‌الصالحین با اشاره به به کوهستانی بودن منطقه و وجود رودخانه فصلی بیان داشت: این جاده به تعدادی پل نیاز دارد که با توجه به کمبود اعتبار در حال حاضر امکان اجرای آن وجود ندارد و نیازمند تامین اعتبار است.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول