اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

آسفالت 12 محور روستایی در شهرستان خلخال

فرماندار شهرستان خلخال گفت: در سال جاری 12 محور روستایی با 67 کیلومتر مسافت در سه بخش مرکزی، خورش رستم و شاهرود خلخال آسفالت خواهد شد.

آسفالت 12 محور روستایی در شهرستان خلخال

هوشنگ محمدی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و پیگیری مصوبات و تصمیمات برای شهرستان خلخال اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس مبلغ 10میلیارد تومان از وزارت راه و شهرسازی اخذ شده و به زودی مراحل آسفالت در این مسیر‌ها انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: هم اکنون در شهرستان خلخال در مسیر‌های روستایی 45 کیلومتر آماده آسفالت وجود دارد که انتظار می‌رود اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال با تسریع در روند عملیات آسفالت موجبات رضایت‌مندی اهالی روستاهای خلخال را برآورده سازد.

محمدی ادامه داد: با تخصیص این اعتبار و هزینه آن در بهسازی راه‌های روستایی خلخال رتبه آسفالت راه‌های روستایی شهرستان خلخال ارتقا خواهد یافت.

فرماندار شهرستان خلخال تاکید کرد: در 15 روز آینده تشریفات اداری و قرارداد‌های لازم جهت آغاز آسفالت در مسیر‌های یاد شده آغاز خواهد شد.

این مسئول مسیر‌های اعلام شده را برندق - جعفرآباد، آهو چنارلق، سه‌راهی برندق به سجهرود، سه‌راهی برندق - سفیدآب - اسبو، کجل دیز، سه‌راهی کرین به تیل، راه روستایی لرد به میانرودان، علی‌آباد - ماجولان ، اسبو و اسکستان، ترزنق یلوجه، سه‌راهی - هشجین به ترازوج، هشجین گلوجه در سه بخش مرکزی، خورش رستم و شاهرود عنوان کرد.

محمدی افزود: در دو روستای نی‌احمد بیک و هواشانق از توابع شهرستان کوثر نیز کار آسفالت راه‌های روستایی ادامه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان خلخال تصریح کرد: حقیقتاً در چند سال اخیر این پیگیری و تلاش از سوی نماینده خلخال و کوثر بی‌نظیر بوده و جای تشکر و قدردانی دارد.

وی گفت: اعتبار چهار برابری جذب شده برای شهرستان خلخال به حوزه راه‌های روستایی اختصاص یافته که این امر موجبات خوشحالی مردم خلخال را در روستاها به دنبال داشته است و مردم قدردان خدمات دولت در رسیدگی به راه‌های روستایی هستند.

محمدی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: شهرستان خلخال و کوثر در جنوب استان اردبیل از پایین‌ترین متوسط آسفالت راه‌های روستایی برخوردار بوده‌اند که با پیگیری‌های اخیر نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بالغ بر10 میلیارد تومان برای آسفالت راه‌های روستایی شهرستان‌های خلخال و کوثر اخذ شده است.

انتهای پیام/62008/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول