اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

60 کیلومتر راه روستایی آوج آسفالت می‌شود

فرماندار آوج از آسفالت و ترمیم 60 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

60 کیلومتر راه روستایی آوج آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سید عبدالله موسوی در جلسه شورای اداری بخش آبگرم افزود: معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی با حضور در شهرستان از راه‌های خاکی و آسفالت نشده شهرستان بازدید کرد و در جلسه‌ای که با هدف بررسی مشکلات راه روستایی شهرستان برگزار شد، امسال در خصوص آسفالت راه‌های روستایی اقدامات خوبی صورت گیرد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل رشد و توسعه اجتماعی و اقتصادی یک جامعه به ویژه در جوامع روستایی، نقش و حضور فعالانه مردم در کارها و فعالیت‌های مربوط به روستای خود است.

موسوی بیان داشت: متأسفانه ما در بحث آب کشاورزی با مشکل جدی روبرو هستیم و امروز باید با روش‌های مختلف کشاورزان را به سمت استفاده از فناوری‌های نوین در آبیاری مزارع و باغات هدایت کنیم تا بتوانیم این بحران کم آبی را مدیریت کنیم.

موسوی عنوان کرد: بدون همیاری و مشارکت مردم، توسعه مفهومی نخواهد داشت چراکه هر گامی که در راه رشد و توسعه برداشته می‌شود، باید با همراهی مردم انجام گیرد.

انتهای پیام/2667/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول