اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کرمان خبر داد

صدور 77 هزار فقره سند مالکیت در کرمان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: طی سال گذشته بیش از 77 هزار فقره سند مالکیت کاداستر در استان کرمان صادر شده است.

صدور 77 هزار فقره سند مالکیت در کرمان

حسین صعید امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: صدور بیش از 77 هزار فقره سند مالکیت کاداستر و رسیدگی به 15 هزار و 314 فقره تقاضای تفکیک املاک از جمله اقدامات ثبت اسناد و املاک کرمان در سال گذشته بوده است.

وی افزود: در سال گذشته همچنین یک هزار و 883 ثبت شرکت در سطح استان کرمان به انجام رسیده و میزان مطالبات وصولی بانک‌ها در این مدت بیش از 360 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌های ثبت اسناد و املاک حامی امنیت اقتصادی و اجتماعی در فضای جامعه و زمینه‌ساز و پشتیبان توسعه اقتصادی است، بیان داشت: توجه بیش ‌از ‌پیش به اهمیت خدمات ثبت اسناد و املاک بستر تحقق «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» را فراهم می‌کند.

صعید به چشم‌انداز ثبت اسناد و املاک کشور در افق 1404 اشاره و تصریح کرد: ایجاد تسهیل و تسریع در ارایه خدمات ثبتی به ذینفعان و کاهش مراجعات حضوری، شفاف‌سازی و تثبیت حدود و اطلاعات مالکیت‌ها و شفاف‌سازی نقل و انتقالات و معاملات رسمی از جمله این موارد است.

وی افزود: توسعه کیفی و ارتقای سطح برخورداری‌های منابع انسانی، ارتقای نظارت، بازرسی و پاسخگویی، بازنگری و اصلاح قوانین، مقررات و استانداردسازی رویه‌ها و اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی از دیگر اهداف تعیین شده برای سازمان ثبت اسناد و املاک در افق 1404 است.

انتهای پیام/80019/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول