اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد هندیجان خبر داد

اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در 23 کانون فرهنگی مساجد هندیجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در 23 کانون فرهنگی مساجد این شهرستان خبر داد.

اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در 23 کانون فرهنگی مساجد هندیجان

سیدعارف مهدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: برای سپری کردن اوقات فراغتی مطلوب و در خور شأن جوانان و نوجوانان شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برنامه‌های مطلوبی را در دستورکار قرار داده است.

وی ادامه داد: در همین راستا از همه جوانان و نوجوانان و حتی سنین پائین‌تر دعوت می‌کنیم در طرح‌های غنی‌سازی اوقات فراغت این اداره شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان عنوان کرد: در اجرای طرح اوقات فراغت در تابستان امسال 23 کانون فرهنگی مساجد اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف کرده‌اند.

وی متذکر شد: از این تعداد چهار کانون جدیدالتأسیس بوده و دو مرکز هم در قالب طرح‌ها و آموزش‌های قرآنی و معارف اسلامی در سطح مساجد و حسینیه‌ها، جوانان و نوجوانان را همراهی می‌کنند.

مهدی‌نیا تأکید کرد: همچنین در صورت تأمین اعتبار در نظر داریم برای انجمن‌های شعر و نمایش، دوره‌های آموزشی ویژه‌ای را برگزار کنیم و برای تدریس این کلاس‌ها از اساتید مجرب و به‌نام دعوت به عمل آوریم.

وی ادامه داد: مطمئناً این اقدام تعالی‌بخش فرهنگی و هنری شهرستان را رقم خواهد زد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان داشت: در دوره‌های در دستورکار، انجمن‌های شعر و نمایش شهرستان‌ها و استان‌های همجوار نیز می‌توانند حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های گلدوزی، نقاشی، آموزش روخوانی و تفسیر قرآن و ... از دیگر برنامه‌های غنی‌‌سازی اوقات فراغت در شهرستان هندیجان و به همت این اداره است.

مهدی‌نیا در پایان عنوان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به تعالی بخش فرهنگی و هنری شهروندان و امیدواریم در این راستا دیگر مسئولان اجرایی شهرستان نیز اداره ارشاد را همراهی کنند.

انتهای پیام/72001/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول