اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه خبر داد

انجام 50 عملیات عمرانی و بهسازی معابر در ارومیه

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه گفت: با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر از ابتدای سال جاری تاکنون 50 عملیات عمرانی و بهسازی معابر در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

انجام 50 عملیات عمرانی و بهسازی معابر در ارومیه

عربعلی بهمن‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بهسازی معابر شهر ارومیه با  رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری در راستای آسایش و رفاه شهروندان از اولویت‌های کاری سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه است.

وی افزود: با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر از ابتدای سال جاری تا کنون 50 عملیات عمرانی و بهسازی معابر در دستور کار سازمان قرار گرفته که در این راستا تقریبا 22 هزار متر مربع زیر سازی و بهسازی معابر اصلی و فرعی به پایان رسیده است.

بهمن‌خواه تصریح کرد: با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌های اجرایی سازمان به طور اصولی و بر اساس استانداردهای موجود عملیات زیرسازی و بهسازی معابر صورت گرفته است.

این مسئول به بهسازی خیابان ساولان ارومیه اشاره کرد و افزود: با توجه به ضرورت تسهیل تردد خودروها در این مسیر به دلیل واقع شدن در یکی از دروازه‌های ورودی شهر که به سبب خراشیدگی و فرسودگی سطح آسفالت این معبر در عبور و مرور وسایط نقلیه و سطح استهلاک آنها اختلال ایجاد می‌کرد که به همت اکیپ‌های این سازمان فاز اول این طرح بهسازی و نوسازی شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه در پایان اذعان داشت: عملیات خاکی فاز اول خیابان فوق به اتمام رسیده و این طرح در حال آسفالت ریزی توسط اکیپ‌های آسفالت شهرداری ارومیه است.

انتهای پیام/61001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول