اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دشتستان خبر داد

برگزاری 140 برنامه قرآنی در روستاهای دشتستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از برگزاری 140 برنامه قرآنی در روستاهای دشتستان خبر داد.

برگزاری 140 برنامه قرآنی در روستاهای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کرم باقری شامگاه شنبه در نشست فعالان فرهنگی دشتستان اظهار داشت: کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد و در این مسیر اهتمام داریم.

وی افزود: در شهرها و روستاهای دشتستان اقدامات ارزشمند و مهمی در راستای تقویت فعالیت‌های فرهنگی انجام گرفته و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از اهداء قرآن کریم و نهج‌البلاغه در دشتستان خبر داد و اضافه کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان تعداد بیش از 20 هزار جلد قرآن کریم و نهج‌البلاغه در بین مساجد، حسینیه‌ها و هیات‌های مذهبی شهرستان دشتستان توزیع شد.

باقری با تاکید بر برگزاری برنامه‌های پربار فرهنگی و مذهبی در سطح مساجد شهرستان به ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: این اداره با همکاری کانون‌های مساجد برنامه‌هایی همچون جلسات مقابله قرآن کریم، مسابقه فرهنگی، نمایشگاه کتاب، برنامه‌های ویژه لیالی قدر مثل دعای جوشن کبیر، مراسم عزاداری و سوگواری حضرت علی(ع) را با حضور گسترده و پرشور جوانان و نوجوانان دوستدار اهل بیت(ع) برگزار خواهد کرد.

این مسئول از برگزاری جلسات مقابله قرآن ویژه هنرمندان در انجمن سینمای جوان برازجان خبر داد و اذعان داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و بهار قرآن جلسات مقابله قرآن کریم با حضور هنرمندان شهرستان در محل انجمن سینمای جوان برازجان و همچنین در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان برگزار شده است.

وی ادامه داد: همزمان با ماه بهار قرآن و طبق سنت همه ساله جلسات مقابله قرآن کریم با حضور  تعداد زیادی از هنرمندان انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری شهرستان دشتستان در محل انجمن سینمای جوان برازجان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان متذکر شد: این جلسات همه ساله و با حضور گسترده هنرمندان شهرستان برگزار می‌شود و دریافت مفاهیم عمیق از قرآن کریم و به‌کارگیری آن در خلق آثار فرهنگی و هنری یکی از برکات برگزاری این جلسات است.

باقری از برگزاری 140 برنامه قرآنی در روستاهای دشتستان خبر داد و اذعان داشت: این برنامه‌ها با حضور اساتید قرآنی و با استقبال مردم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2452/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول