اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرونده مسابقات یادواره شهدای ورزشکار و پیشکسوت امشب بسته می‎‌شود

خبرنگاران و منتخب محلات در اختتامیه مسابقات فوتبال جام رمضان همدان

مسابقات فوتبال جام رمضان یادواره شهدای ورزشکار و پیشکسوت همدان امشب با برگزاری مسابقه بین تیم‌های خبرنگاران و منتخب محلات پایان می‌یابد.

خبرنگاران و منتخب محلات در اختتامیه مسابقات فوتبال جام رمضان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حضور پیشکسوتان و موسپیدان بعد از دوره فعالیت حرفه‌ای خود در مسابقات ورزشی باعث تجدید خاطره‌های قدیمی این ورزشکاران خواهد شد.

برگزاری سومین سال متوالی مسابقات فوتبال جام رمضان به بهانه دور هم جمع شدن پیشکسوتان فوتبال شهر همدان باعث شده تا این مسابقات به محفلی برای حضور قدیمی‌های همدان تبدیل شود.

امسال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان دست به ابتکار دیگری زده و برخلاف سال‌‌های گذشته، شش تیم در این مسابقات حضور دارند که باعث رونق بیشتر این رقابت‌ها شده است.

در همین رابطه امیرحسین اسکندریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: مسابقات فوتبال جام رمضان سومین سال برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد که با حضور شش تیم از نشاط خوبی در شب‌های ماه مبارک رمضان برخوردار بود.

وی افزود: مسابقات امسال با حضور سه تیم پیشکسوتان به نام‌های «شدیدی»، «الوند» و «شهرداری» در یک گروه و سه تیم «اصحاب رسانه»، «منتخب محلات» و «شهید خادم‌ همدانی» در گروه دیگر طی شش شب از شنبه این هفته آغاز شد و امشب با برگزاری مراسم پایانی پرونده این مسابقات بسته می‌شود.

سخنگوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان یادآور شد: این رقابت‌ها بر اساس تقویم ورزشی سازمان و در سومین سال پیاپی برگزار شد که به عنوان یادواره شهدای ورزشکار و پیشکسوت استان نامگذاری شده است.

به گفته وی بر اساس برنامه‌ریزی کمیته برگزاری این رقابت‌ها با افزایش از چهار تیم به شش تیم بحث رقابتی و معرفی تیم‌های برتر حذف شده و برای ارتقای کیفیت مسابقات ملاک قهرمانی وجود ندارد.

اسکندریان افزود: امشب طی مراسمی از کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان هر شش تیم حاضر تقدیر می‌شود.

مراسم پایانی مسابقات فوتبال جام رمضان با عنوان بزرگداشت شهدای ورزشکار و پیشکسوت همدان امشب پنج‌شنبه سوم مرداد از ساعت 21:30 با برگزاری مسابقه فوتبال بین خبرنگاران وابسته به انجمن ورزشی‌نویسان و منتخب محلات شهر همدان در محل زمین چمن باشگاه شهدای شهرداری با حضور مسئولان ارشد ورزش استان، اعضای شورای شهر و مدیران ستادی شهرداری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول