اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج:

تخریب تپه استانداری یاسوج محصول دخالت‌های بی‌جای مدیریتی بود

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در تخریب تپه استانداری می‌بینیم که استاندار قبلی دستور تخریب می‌دهد و استاندار فعلی اعلام بی‌طرفی می‌کند و همین، دخالت‌های بی‌جای مدیریتی است که ایجاد مشکل کرده است.

تخریب تپه استانداری یاسوج محصول دخالت‌های بی‌جای مدیریتی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نخستین نشست تعاملی اعضای شوراهای اسلامی شهر یاسوج با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست که کارشناسانی در حوزه‌های رسانه و اجتماعی و همچنین شهرسازی حضور داشتند نمایندگانی از هر گروه به تبیین وظایف خود پرداختند.

به گزارش فارس، در این نشست عضو سابق و کنونی شورای اسلامی شهر یاسوج اظهار داشت: شورای شهر به هیچ وجه خود را جدا از پرداختن به موضوعات فرهنگی نمی‌داند و به همین خاطر کمیسیون فرهنگی در دل شوراها تشکیل شده است.

منتخب مردم یاسوج در چهارمین دوره شورای اسلامی این شهر عنوان کرد: نه تنها شورا بلکه هیچ نهاد و دستگاهی نمی‌تواند از موضوعات فرهنگی پا پس بکشد.

امیری افزود: اما نباید از شورای اسلامی یاسوج بیش از توان و اندازه و ظرفیت اعتباراتی که دارد خواستار کار فرهنگی باشیم.

وی از پرداخت نشدن حقوق 9 ماه رفتگران شهرداری گفت و افزود: با وجود این مشکلات اولویت ما در شهرداری باید پرداخت حقوق کارگران و رفتگرانی باشد که حتی مغازه‌داران به آن‌ها جنس قرضی هم نمی‌دهند.

منتخب شورای شهر در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر چند معتقدیم که مشکلات شهری بیش از هر چیز با کار فرهنگی قابل رفع است اما در این گونه فعالیت‌ها باید فکر اعتبارات را هم کرد.

امیری از مسئولان ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی استان خواست تا ارتباط گسترده‌ای با این نهاد مردمی داشته باشند و ادامه داد: این نخستین جلسه‌ای است که در طول 6 سال از حضورم در شورای اسلامی تجربه می‌کنم و امیدوارم چنین جلساتی همواره تداوم داشته باشد.

وی در پاسخ به این خواسته رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر این که شورا باید برنامه کلان و بلندمدت داشته باشد، خاطرنشان کرد: در شورای اسلامی همواره به فکر تدوین چنین برنامه‌ای بوده‌ایم و اعتقاد داریم شورا و شهرداری بدون برنامه شکست می‌خورند.

امیری ادامه داد: اما متاسفانه کجای این استان با برنامه مدیریت می‌شود که انتظار داشته باشیم شورا هم به صورت کامل و در چارچوب برنامه آرمانی عمل کند.

وی با ذکر نمونه‌ای از این بی‌برنامگی و نداشتن هدف در کارها، تصریح کرد: تخریب تپه معروف استانداری خود نمونه‌ای از کارهای بی‌هدف و دوگانگی در برخورد مدیران است.

امیری ادامه داد: استاندار قبلی دستور تخریب می‌دهد و از ساختن پارک در آن می‌گوید اما استاندار فعلی مخالف کار گذشته است و اعتقاد دارد که استانداری نباید دخالتی در این موضوع داشته باشد که این خود ناشی از عدم برنامه بلندمدت در استان است.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول