اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج حقوقدانان کرمان خبر داد

راه‌اندازی 8 کانون بسیج حقوقدانان در کرمان

مدیر کانون بسیج حقوقدانان استان کرمان گفت: 8 کانون بسیج حقوقدانان در استان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 8 کانون بسیج حقوقدانان در کرمان

یدالله عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: تلاش برای اجرای عدالت، تعمیق و دفاع از آموزه‌های انقلاب اسلامی و جلوگیری از رسوخ فرهنگ بیگانگان، تلاش برای کارآمدی نظام در سه حوزه قضا، کمک به فرآیند اسلامی شدن قضا و ایجاد وحدت و همدلی بین حقوقدانان معتقد به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از جمله رسالت‌های بسیج حقوقدانان است.

وی اظهار کرد: در حوزه رسالت و اهداف راهبردی سازمان بسیج حقوقدانان تاکنون هشت کانون بسیج حقوقدانان در سطح استان کرمان راه‌اندازی شده است که سه کانون در شهر کرمان فعالیت می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: کانون بسیج حقوقدانان شهید دکتر بهشتی در دادگستری کرمان راه‌اندازی شده که اعضای آن متشکل از قضات، کارکنان و دانشجویان رشته حقوق و گرایش حقوق وابسته به دادگستری و سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان هستند.

عباس‌زاده اظهار کرد: کانون بسیج حقوقدانان شهید فیروزی که اعضای آن متشکل از وکلا، کارآموزان وکالت، دانشجویان رشته حقوق و کارکنان سازمان بازرسی هستند هم در سازمان بسیج تشکیل شده است.

وی از راه‌اندازی کانون بسیج حقوقدانان شهید لاجوردی خبر داد و تصریح کرد: اعضای این کانون کارکنان گرایش حقوق و سردفتران اسناد رسمی در محل اداره ثبت اسناد و املاک کرمان هستند.

مدیر کانون بسیج حقوقدانان استان کرمان افزود: شورای عالی بسیج حقوقدانان به ریاست رئیس کل دادگستری استان کرمان تشکیل و جلسات متعددی برگزار شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید دکتر بهشتی تصریح کرد: در حوزه طرح شجره طیبه صالحین حلقه‌های ویژه بسیجیان حقوقدان در قالب انجمن‌های حقوق عمومی، حقوق جزا و جرم‌شناسی و حقوق بین‌الملل بر اساس مهارت‌ها و توانمندی‌های اعضا سازماندهی شده است که در زمینه ارتقای توان بصیرتی، دینی و اعتقادی در حوزه‌‌های تخصصی به بحث و تبادل‌نظر می‌پردازند.

عباس‌زاده برگزاری دو دوره اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، اردوهای متعدد سیاحتی و زیارتی به شهرهای شهداد، بردسیر، قم، جمکران و حرم امام خمینی (ره)، کوهنوردی در دامنه کوه صاحب الزمان (عج) و چند دوره آموزش تیراندازی را از دیگر فعالیت‌های بسیج حقوقدانان و پایگاه مقاومت بسیج شهید دکتر بهشتی دادگستری کرمان برشمرد.

عباس‌زاده گفت: تشکیل جلسات انجمن‌های طرح شجره طیبه صالحین در قالب انجمن حقوق جزا و جرم‌شناسی، محفل انس با قرآن هفتگی، انجمن حقوق خصوصی، دادگاه‌های حقوقی و انجمن‌های حقوق بین‌الملل و ارائه آموزش‌های دوره‌ای برای اعضا از جمله فعالیت‌های بسیج حقوقدانان و پایگاه مقاومت بسیج شهید دکتر بهشتی دادگستری کرمان است.

انتهای پیام/80019/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول