اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نکا:

بسیج سنگر وحدت و همدلی است

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: بسیج سنگر وحدت و همدلی برای حل مسائل و مشکلات است.

بسیج سنگر وحدت و همدلی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، مرتضی رمضانی صبح امروز در نشست فرماندهان حوزه و پایگاه مقاومت سپاه این شهرستان گفت: این همایش با هدف ایجاد انس بین خانواده‌های فرماندهان بسیج و به منظور تقویت روحیه نشاط معنوی و نیز ترویج سبک زندگی اسلامی بین خانواده‌های فرماندهان حوزه و پایگاه برگزار شد.

وی اولویت اصلی سپاه و بسیج را مسئله امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: با اجرای درست و کامل این فریضه جامعه‌ای پویا و بالنده خواهیم داشت.

رمضانی ادامه داد: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های بسیج برای نهادینه کردن این فریضه مهم در جامعه باشد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا بیان داشت: برای اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر و تاثیرگذاری آن در جامعه افراد پیشنهادهای خود را به ستاد منتقل کنند و ما از نظرات کارشناسان در این امر استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از برنامه‌های ویژه سپاه و بسیج است، یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر بهترین عامل تقویت هنجارهای اجتماعی است.

رمضانی، در ادامه برگزاری طرح صالحین را از دیگر برنامه‌های ابلاغی جدید اعلام و خاطرنشان کرد: طرح حلقه‌های صالحین در واقع برنامه‌ای مفید و سازمان یافته برای جذب، هدایت و سازماندهی بسیجیان در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن است.

فرمانده سپاه نکا گفت: هر پایگاهی باید با برنامه‌ریزی مناسب در این راستا وارد شود و هر پایگاهی توان اجرای طرح صالحین را ندارد، کار را به دیگری واگذار کند.

وی ادامه داد: ما اکنون در شرایط حساسی قرار داریم که ایجاد روشنگری و بصیرت در اقشار مختلف جامعه از مهم‌ترین وظایف ماست و همه باید به نحو احسن برنامه‌ها را اجرایی کنند.

رمضانی افزود: در طرح شجره طیبه صالحین باید همگان مطیع محض اسلام و پیامبر اسلام باشند.

وی یادآور شد: طرح صالحین باید بتواند بینش آحاد بسیجیان را از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی افزایش دهد و در تمام ابعاد به گونه‌ای آمادگی پیدا کنند که بتوانند حق را از باطل تشخیص دهند.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه نکا نیز گفت: هدف از اجرای این برنامه، ایجاد انس و الفت، تعامل و ارتباط بیشتر با فرماندهان حوزه و پایگاه مقاومت در راستای اهداف بسیج همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

"اسدالله اسدایی" افزود: در این مراسم 214 فرمانده پایگاه مقامت بسیج شهری و روستایی حضور داشتند که از این تعداد 68 فرمانده خواهر و 146 فرمانده برادر هستند.

انتهای پیام/86002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول