اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

بسیج جمهوری اسلامی را از خطرات مصون نگه داشته است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: این نیروی عظیم بسیج است که جمهوری اسلامی ایران را از خطرات و آسیب‌ها مصون نگه داشته است.

بسیج جمهوری اسلامی را از خطرات مصون نگه داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار سالار آبنوش امشب در نشست مودت ناحیه مقاومت شهر قزوین که با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت قزوین برگزار شد اظهار داشت: حضور مسئولان استانی در این نشست با توجه به ترافیک برنامه‌های شب‌های ماه مبارک رمضان اهمیت کار بسیج و بسیجی را می‌رساند.

وی با اشاره به هراس دشمنان نیروی بسیج عنوان کرد: غربی‌ها در تلاش هستند تا با کنکاش راز قدرت بسیج را کشف کنند و هنوز متوجه نشده‌اند که راز قدرت این نیروی مردمی ابزار ایمان و تقواست.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان داشت: غربی‌ها به دنبال این هستند تا بدانند بسیج چیست و پایگاه بسیج به چه جایی می‌گویند و هنوز درک عمیقی نسبت به بسیج و بسیجی ندارند.

آبنوش تأکید کرد: این تحرک دشمن نسبت به بسیج و ساختار آن نشان‌دهنده نقش پررنگ و اهمیت فوق‌العاده بسیج است.

فرمانده سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: تبلور و نگاه مردمی ترویج معنویت عمق‌بخشی انقلاب و امنیت همه در همین پایگاه‌های بسیج تجلی می‌کند.

آبنوش در ادامه به دیگر مؤلفه‌های بسیج اشاره کرد و افزود: این بسیج است که انقلاب را پس از 35 سال از خطرات و آسیب‌ها مصون نگه داشته است.

وی با اشاره به حماسه سیاسی که به فرمان مقام معظم رهبری در انتخابات 24 خرداد رقم خورد تأکید کرد: همه مردم و اقشار و مسئولان در تحقق این حماسه سیاسی نقش خود را به درستی ایفا کرده‌اند و در این بین بسیج نیز در تحقق منویات نایب امام زمان (عج) توانست به صورت مطلوبی ایفای نقش کند.

آبنوش ابراز داشت: این بسیجی‌ها که امروز همه چیز خود را وقف انقلاب می‌کنند جایگاه ویژه‌ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند چرا که هیچ چیز جز توفیق الهی نصیبشان نشده و خود نیز هیچ چشمداشتی به دنیا ندارند.

یادآور می‌شود در این مراسم داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و همچنین حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین حضور داشتند.

انتهای پیام/2667/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول