اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا مطرح کرد

بهره‌برداری از 137 پروژه با 347 میلیون ریال اعتبار در بویین‌زهرا

فرماندار بویین زهرا از بهره‌برداری 137 پروژه با 347 میلیون ریال اعتبار در بویین زهرا طی سال 91 خبر داد.

بهره‌برداری از 137 پروژه با 347 میلیون ریال اعتبار در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا ماه مبارک رمضان را فرصتی ارزشمند برای کسب فیوضات و رحمت دانست و اظهار داشت: 137 مورد پروژه با اعتبار 347 میلیارد ریال در سال گذشته در شهرستان بویین زهرا به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار بویین زهرا به ارائه گزارشی پیرامون خدمات انجام شده در شهرستان بویین زهرا پرداخت و تصریح کرد: در دوره نخست سفر هیئت دولت به استان قزوین 49 مصوبه برای بویین زهرا تصویب شد که اکنون این پروژه‌ها 97 درصد روند اجرایی داشته است.

فرماندار بویین زهرا عنوان کرد: در دور دوم سفر هیئت دولت نیز 95 مصوبه با 86 درصد روند اجرایی در این شهرستان وجود داشته است.

احمدی عنوان کرد: همچنین اتخاذ 72 عنوان مصوبه با تحقق 65 درصدی برای شهرستان بویین زهرا حاصل سومین مرحله حضور ریاست جمهور و همراهان در استان قزوین بوده است.

وی به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان بویین زهرا اشاره کرد و افزود: کار احداث پروژه‌های قزوین به بویین زهرا که از ابتدای دهه هفتاد آغاز شده بود در دولت‌های نهم و دهم پایان یافت و راه‌اندازی شد که بخش اعظمی از این پروژه نیز توسط استانداری قزوین به انجام رسیده است.

وی عنوان کرد: کلنگ‌زنی سد بالاخانلو با حضور وزیر نیرو نیز جزو به یاد ماندنی‌ترین خدمات صورت گرفته در این شهرستان بوده است که با حمایت‌های نماینده بویین زهرا در مجلس در هشتم دی‌ ماه سال 91 به انجام رسید.

وی از بهره برداری از مجتمع دامداری رامند به عنوان یکی از قطب‌های تولید گوشت شهرستان بویین زهرا خبر داد و تصریح کرد: طی سال 91 بالغ بر 517 میلیارد ریال مصوبه کشاورزی در شهرستان بویین زهرا وجود داشته که به تحقق کامل نیز دست یافته است.

وی به تحصیل 11 هزار و 98 دانشجو در این شهرستان اشاره کرد و افزود: احداث چهار مرکز آموزشی آزاد اسلامی، غیرانتفاعی و پیام نور طی مدت‌های اخیر در بویین زهرا صورت گرفته و کلنگ احداث ساختمان جدید دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا نیز در سال گذشته به زمین زده شد.

وی عنوان کرد: احداث و تحویل 196 واحد مسکن مهر با اعتبار 4 میلیارد تومان، احداث بزرگراه بویین زهرا به رحیم‌آباد با 50 پیشرفت اجرایی، احداث شهرک‌های صنعتی شال و حکیمیه، گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان، احداث 14 سالن در 20 زمین ورزشی، 34 مدرسه و دو مجتمع شبانه‌روزی در بویین زهرا و ارداق جزو دیگر اقدامات دولت‌های نهم و دهم در این شهرستان بوده است.

انتهای پیام/77005/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول