اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کردستان خبر داد

نیاز 6 میلیارد تومان اعتبار برای آزادی 105 زندانی در کردستان

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان گفت: در حال حاضر 105 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‬های استان کردستان به سر می‬برند که برای آزادسازی این زندانیان 6 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

نیاز 6 میلیارد تومان اعتبار برای آزادی 105 زندانی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی اکبر گروسی امشب در مراسم جشن گلریزان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کمک و مشارکت مردم این استان در جشن گلریزان همیشه منشاء خیر و برکت بوده و موجب جذب بیشتر مردم به کار خیر شده است.

وی افزود: سال گذشته 185 زندانی جرایم غیرعمد با کمک 11 میلیارد تومانی مردم و مسئولان آزاد شدند و به آغوش خانواده‬هایشان بازگشتند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته با گذشت و سخاوت شاکیان 6 میلیارد و 500 میلیون تومان از جرایم زندانیان غیرعمد استان بخشیده شد و رضایت شاکیان برای آزاد کردن زندانیان جلب شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین به آزاد شدن 71 زندانی جرایم غیرعمد استان کردستان در سه ماهه نخست امسال اشاره کرد و یادآور شد: این تعداد زندانی نیز با رضایت شاکیان و کمک‬های ستاد دیه استان آزاد شدند.

گروسی اضافه کرد: برای آزاد شدن این تعداد زندانی سه میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی ستاد دیه استان تامین شد.

وی با اشاره به اینکه هفت هزار زندانی هم‬اکنون در سطح کشور به دلیل مشکلات مالی نیازمند کمک مردم خیر هستند بیان کرد: تاکنون یکصد میلیارد تومان برای آزادی تعدادی از این زندانیان تامین شده است.

وی کمک به نیازمندان را کاری ارزشمند در جامعه اسلامی خواند و گفت: در قرآن کریم کمک و انجام کار خیر مورد تاکید قرار گرفته است.

وی شیطان را مامور فریب بندگان خدا ذکر کرد و افزود: باید مواظب باشیم که هیچگاه فریب شیطان را نخوریم و تا جای ممکن اعمال نیک را در پیش بگیریم.

رئیس کل دادگستری کردستان از انفاق به عنوان عملی خیر برای افزایش ایمان بندگان خدا یاد کرد و افزود: باید با تقویت روحیه گذشت و صلح و سازش انفاق را به عنوان یک فرهنگ دینی در جامعه ترویج کنیم.

انتهای پیام/79007/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول