اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خلخال عنوان کرد

خلخال منطقه‌ای ناامن برای قاچاقچیان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: شهرستان خلخال با حضور تلاشگران عرصه نظم و امنیت به منطقه‌ای ناامن برای قاچاقچیان تبدیل شده است.

خلخال منطقه‌ای ناامن برای قاچاقچیان مواد مخدر

حسین بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال در هفته گذشته اظهار داشت: با تلاش ماموران اجرایی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال و پاسگاه‌های مرتبط، محموله مشروبات الکلی در خلخال از دو خودروی نیسان و پژو کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: این مشروبات الکلی که در سواری پژو و وانت به صورت حرفه‌ای جاسازی شده بود در منطقه خلخال گرفتار دام پلیس شد و سه نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شهرستان خلخال شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال یادآور شد: تمامی تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال در راستای حفظ امنیت و برقراری آرامش کامل برای شهروندان ساکن در شهرستان خلخال بوده و این از اصلی‌ترین وظیفه این ارگان است.

بهمنی تصریح کرد: بیشتر قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی از استان‌های غربی به شهرستان خلخال گسیل شده و با عبور از تمامی محورهای ارتباطی در خلخال با هوشیاری ماموران انتظامی متوقف می‌شود.

این مسئول در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با تقدیر از تلاش تمامی نیروهای تحت فرماندهی این شهرستان برای جلوگیری از وقوع جرایم و ورود مواد مخدر به این منطقه عنوان کرد: تامین آرامش و آسایش عمومی در اولویت اول کار نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/62008/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول