اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

انهدام 25 باند عمده خرید و فروش مواد مخدر در استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و انهدام 25 باند عمده خرید و فروش مواد مخدر در این استان خبر داد.

انهدام 25 باند عمده خرید و فروش مواد مخدر در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده سه شنبه شب در نشست فرماندهان و روسای پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران همیشه آگاه ناجا اظهار داشت: در ارتباط با انهدام 25 باند مذکور حدود 200 قاچاقچی و توزیع کننده و 542 نفر افراد مرتبط با توزیع کنندگان در استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه توسعه مقابله با مواد مخدر در دستور کار است، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال بیش از 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی، صنعتی از جمله تریاک، هرویین و حشیش در عسلویه، دشتستان، بوشهر و گناوه کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: پلیس طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی را به طور مستمر دنبال می‌کند و در شهرستان‌ها نیز این طرح پیگیری می‌شود.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران ناجا در سطح استان، شاخص‌های امنیتی در بوشهر بهبود چشمگیری داشته هر چند ناجا تلاش و وظایف خود در زمینه تامین نظم و امنیت را ادامه می‌دهد.

وی گفت: در زمینه تصادفات و فوتی‌های ناشی از تصادفات نیز وضعیت خوبی داریم هر چند رانندگان باید بیش از پیش به قوانین رانندگی در داخل و خارج از شهرها احترام بگذارند.

انتهای پیام/66006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول