اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم:

جم مدارس ثابت شیفت صبح ندارد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: جم تنها مرکز شهرستان در سطح کشور است که مدارس ثابت شیفت صبح ندارد.

جم مدارس ثابت شیفت صبح ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: در یکسال اخیر در سطح استان و کشور شاهد موفقیت‌های ارزشمند آموزش و پرورش جم هستیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گزارش مفصلی از مدارس تخریبی مدارس شهرستان ارائه کرد و افزود: شهرستان جم با وجود قدمت تاریخی و آمار جمعیتی بالا و همچنین وجود پالایشگاه عظیم گاز فجر، منطقه نار و کنگان و همجواری با منطقه عظیم گاز پارس جنوبی میزبان تعداد زیادی از هموطنانمان در سراسر ایران اسلامی است و از نیازهای اساسی و دغدغه آنان وضعیت تعلیم و تربیت فرزندانشان است.

اسکندری تصریح کرد: عدم وجود فضای آموزشی لازم در سطح شهرستان  مشکلی جدی برای آموزش و پرورش و مردم شریف شهرستان به‌شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: مدارس زیادی در شهرستان نیاز به بازسازی و مقاوم‌سازی دارند که عمده مشکلات در حوزه شهر جم متمرکز است که متاسفانه در سطح کشور تنها مرکز شهرستانی هستیم که مدارس ثابت شیفت صبح نداریم و تمام مدارس حوزه شهر در دو نوبت صبح و عصر اداره می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش جم با اشاره به پروژه‌هایی که در حال ساخت هستند خواستار تسریع در زمینه آماده سازی و تحویل آنها قبل از شروع سال تحصیلی جدید شد.

اسکندری در ارتباط با دبستان شهید دانیال و دغدغه و مطالبه به‌حق اهالی محله مالچه و قلعه کهنه، گفت : دبستان  شهید دانیال شخصیت‌های بزرگی به کشور و دنیا معرفی کرده و از اولین مدارس شهرستان است که بخش عمده‌ای از ساختمان آن قبل از انقلاب ساخته شده و از ایمنی لازم برخوردار نیست.

وی گفت: از طرف اهالی زمینی برای ساخت این آموزشگاه اهداء شده و از مسئولین انتظار داریم با همتی بلند در  راستای رفع این مشکل اهتمام ورزند.

اسکندری با انتقاد از عدم حضور خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان افزود: در سطح استان به‌ویژه برخی شهرستان‌های همجوار با مرکز استان توسط خیرین مدارس خوبی ساخته شده که متاسفانه شهرستان جم به دلیل بعد مسافت و دوری از مرکز استان از وجود خیرین مدرسه‌ساز محروم بوده و یا مورد بی‌مهری واقع شده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول