اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر خبر داد

ارائه خدمات رایگان به 53 بیمار تالاسمی شهرستان جم

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از ارائه خدمات رایگان به 53 بیمار تالاسمی شهرستان جم خبر داد.

ارائه خدمات رایگان به 53 بیمار تالاسمی شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مهرداد حسین‌زاده جمعه‌ شب در بازدید از بیمارستان توحید جم اظهار داشت: افزایش سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی به مردم اعم از ساکنان بومی استان و کارکنان صنعت نفت از اولویت‌های این مجموعه است و در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت بیماران خاص در این شهرستان مورد تاکید قرار دارد و تاکنون اقدامات ارزشمندی در این مسیر انجام گرفته است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از ارائه خدمات رایگان به 53 بیمار تالاسمی شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: حجم و کیفیت خدمات به این عزیزان موجبات رضایتمندی آنها را فراهم کرده است.

مسئول دندانپزشکی بیمارستان توحید نیز از انجام معاینات و درمان رایگان دندانپزشکی بیماران تالاسمی در بیمارستان توحید جم خبر داد و گفت: بیماران مراجعه کننده به بخش تالاسمی بیمارستان توحید جم، تحت معاینات دوره‌ای دندانپزشکی قرار می‌گیرند.

مهناز ترکمن افزود: شهرستان جم با دارا بودن 53 فرد مبتلا به تالاسمی، بالاترین آمار افراد تالاسمی را در شهرستان‌های استان بوشهر به خود اختصاص داده که با راه‌اندازی بخش تالاسمی بیمارستان توحید در سال 1387، تمام این افراد تحت درمان و مراقبت‌های پزشکی رایگان بوده و دوره‌های تعویض خون را نیز در این بیمارستان به انجام می‌رسانند.

وی اضافه کرد: تمام افراد مبتلا به تالاسمی که به بیمارستان توحید مراجعه می‌کنند، تحت معاینات و ویزیت دندانپزشکی قرار گرفته و سپس برای ادامه درمان به واحد دندانپزشکی معرفی می‌شوند.

ترکمن متذکر شد: با هماهنگی انجام شده، خدمات دندانپزشکی ارائه شده نیز برای این افراد رایگان است و امیدوار هستیم رضایتمندی این عزیزان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2451/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول