اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت عمرانی و زیر بنایی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو:

جاده ماکو به روستای توریستی قره خاچ بهسازی و آسفالت شد

سرپرست معاونت عمرانی و زیر بنایی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو از آسفالت و بهسازی جاده ماکو به روستای توریستی قره خاچ خبر داد.

جاده ماکو به روستای توریستی قره خاچ بهسازی و آسفالت شد

رضا مسرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماکو اظهار داشت: با آسفالت این راه روستایی که جاده مواصلاتی چند روستا و سد ماکو است، تردد شهروندان تسهیل یافت.

وی گفت: بهسازی جاده این روستا، بنا به خواست روستاییان از سازمان منطقه آزاد صورت گرفته و در بهسازی این پروژه که به منظور بهبود مناظر شهری منطقه صورت گرفت یک هزار و 500 تن خاکبرداری و 2 هزار و 700 تن خاکریزی در یک هزار و 50 متر صورت گرفته که با بیش از یک هزار تن آسفالت ریزی و 2 میلیارد ریال هزینه در اختیار روستاییان منطقه و همچنین گردشگران قرار گرفت.

مسرور ادامه داد: با آسفالت یک هزار و 50 متر این راه روستایی جاده دسترسی ماکو به سد ماکو با طول بیش از 13 کیلومتر آسفالت و اهالی چهار روستا دسترسی آسانی به شهر ماکو خواهند داشت.

وی از اجرای سایر پروژه‌های عمرانی منطقه در سال جاری خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم مناظر شهری منطقه آزاد در خور نامش تغییر کرده و چهره‌ای جدید به خود گیرد.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول