اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 روز خونین در جاده کرمان - چترود

دوطرفه بودن و کم عرض بودن جاده کرمان - چترود تصادفات عنوان شده ده روز خونین را در این جاده در پی داشته است.

10 روز خونین در جاده کرمان - چترود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شب گذشته به دنبال تصادفات 10 روز گذشته در جاده ترانزیتی کرمان – چترود، برخورد یک دستگاه تریلر حامل سوخت با دو خودرو سواری نیز بر شدت خطرناک بودن این جاده افزود.

کارشناس تصادفات پلیس راه چترود در حاشیه کارشناسی این تصادف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: بی‌مبالاتی راننده تریلر بر اثر تجاوز به چپ موجب برخورد با یک خودرو پراید می‌شود که به دلیل عدم حفاظ نامناسب جاده از فاصله پنج متری پل سقوط می‌کند.

علیرضا قلی‌زاده افزود: با ادامه حرکت تریلر پس از برخورد و رخ به رخ شدن با خودروی سمند هر دو از دهانه پل به سمت پایین آویزان می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این تصادف بسیار خطرناک کسی کشته نشده است، گفت: این تصادف دو مصدوم داشت که بلافاصله توسط آمبولانس به شهر کرمان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این تصادف به مسدودی حدود پنج ساعته جاده منجر شد، اذعان داشت: نبود امکانات و تجهیزات مناسب در بسیاری از تصادفات از جمله جرثقیل برای جابه‌جایی خودروها عامل این مسدودی شد.

کارشناس تصادف پلیس راه چترود با اشاره به اینکه در 10 روز گذشته در جاده کرمان - چترود تصادفات بسیار خطرناکی اتفاق افتاده است، تصریح کرد: دو طرفه بودن جاده،‌ کم‌عرض بودن مسیر و نبود علائم هشدار دهنده در بسیاری از نقاط علت اصلی این تصادفات است.

همزمان با این تصادف، برخورد رخ به رخ در فاصله 10 کیلومتری بین دو دستگاه سواری پیکان و وانت مزدا نیز اتفاق افتاد که تلفات جانی نداشت، اما سبب مسدودی نیم ساعته مسیر شد که در این حادثه نیز کم عرض بودن و دوطرفه بودن جاده علت اصلی تصادف بود.

در 10 روز گذشته چهار تصادف خطرناک در این محور اتفاق افتاده است که عزم جدی مسئولان در دو بانده کردن جاده را می‌طلبد.

انتهای پیام/2446/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول