اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دیدارهای هفته نخست صورت گرفت

صبای قم یکی از 6 پیروز آغاز لیگ سیزدهم / رتبه پنجم برای شاگردان حاجی مایلی

تیم فوتبال صبای قم در پایان دیدارهای هفته نخست مسابقات لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور یکی از تیم‌های پیروز و بالانشین جدول رده‌بندی لقب گرفت.

صبای قم یکی از 6 پیروز آغاز لیگ سیزدهم / رتبه پنجم برای شاگردان حاجی مایلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته نخست از سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج همیشه فارس به مدت دو شب برگزار شد و سرانجام شش تیم مقابل حریفان خود پیروز شدند و دو مسابقه نیز به تساوی انجامید تا پرونده این هفته از رقابت‌ها بسته شود.

در دیدارهای برگزار شده این هفته تیم‌های استقلال صنعتی خوزستان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، استقلال تهران، صبای قم، نفت تهران و پرسپولیس تهران موفق به شکست حریفان خود شدند در حالی که دیدار تیم‌های راه آهن با مس کرمان و داماش گیلان با سایپا البرز به تساوی انجامید.

یکی از تیم‌های پیروز هفته نخست لیگ سیزدهم تیم فوتبال صبای قم بود که در شب دوم دیدارهای این هفته در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگران طرفدار خود توانست تیم فوتبال ملوان بندر انزلی را شکست دهد.

پیروزی صبا بر ملوان با نخستین پنالتی لیگ سیزدهم

صبای قم در حالی این دیدار را با پیروزی پشت شر گذاشت که هم بازی خوبی ارائه کرد و هم اینکه موقعیت‌های زیادی را در مقابل دروازه تیم ملوان بندر انزلی خلق کرد و در نهایت سه امتیاز این بازی را با تنها گل غلامرضا عنایتی از روی نقطه پنالتی به دست آورد.

صبا در دقیقه بیست و سوم این دیدار توسط گلزن سرشناس خود از روی نقطه پنالتی صاحب گل برتری شد اما به غیر از این فرصت، در سایر دقایق بازی حداقل می‌توانست دو گل دیگر به تیم ملوان زده و بدین ترتیب موفق‌ترین تیم هفته نخست لقب بگیرد.

با این حال شاگردان محمد مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم در هفته نخست با یک گل از سد تیم ملوان بندر انزلی که نزدیک به 70 دقیقه را با یک بازیکن کمتر بازی می‌کرد گذشتند تا بدین ترتیب با کسب سه امتیاز این بازی یکی از شش تیم پیروز هفته نخست لقب بگیرند.

جدال صبایی‌ها با نفت تهران در هفته دوم لیگ برتر

برتری یک بر صفر صبای قم در مقابل ملوان بندر انزلی در شرایطی رقم خورد که نوع بازی صبا با مدل عملکرد این تیم در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل لیگ سیزدهم بسیار متفاوت بود، زیرا صبایی‌ها در دیدارهای تدارکاتی هرگز نتوانسته بودند اینگونه خوب و هماهنگ بازی کنند اما در دیدار برابر ملوان تمام معادلات را به هم زدند و یکی از بازی‌های خوب خود را انجام دادند.

بازی سرعتی، فوتبال تک ضرب، هماهنگی در خط دفاعی، بازی سازی از میانه میدان، سانتر از جناحین، نفوذ از عمق دفاع حریف، شوت‌های از راه دور و چندین شاخص دیگر موجب شد تا صبا در این دیدار بازی خوبی ارائه کند و بدین ترتیب با کسب سه امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی لیگ سیزدهم تا پایان هفته نخست قرار بگیرد و از هم‌اکنون به بازی هفته دوم در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برابر شاگردان یحیی گل محمدی سرمربی سابق خود در تیم فوتبال نفت تهران فکر کند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول