اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور

قوی سپید انزلی روی بوم صبا نشست

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر مهمان تیم فوتبال صبای قم شد.

قوی سپید انزلی روی بوم صبا نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، هفته نخست سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی با برگزاری هشت بازی در شهرهای مختلف کشورمان آغاز می‌شود که تیم فوتبال ملوان بندر انزلی یکی از دو نماینده فوتبال گیلان در لیگ برتر در هفته نخست این رقابت‌ها از ساعت 22 روز پنجشنبه سوم مرداد ماه جاری در ورزشگاه یادگار امام قم مهمان تیم فوتبال صبای قم می‌شود. 

ملوان در حالی در این دیدار به مصاف حریف خود می‌رود که نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را در ترکیب بازیکنان و روی نیمکت مربیان خود انجام داده است.

هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظر دیدن عملکرد ملوان مدل 92 در لیگ برتر هستند.

تیم ملوان تمایل دارد با کسب یک نتیجه قابل قبول در برابر صبای قم، فصل جدید لیگ برتر را آغاز کند اما با توجه به اینکه آنها در هفته دوم باید در بندر انزلی در دربی گیلان میزبان داماش باشند این دیدار متأثر از دربی گیلان است و موجب می‌شود تا سپید‌پوشان بندر از قم به استقبال دربی گیلان بروند.

صبایی‌های میزبان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا با استفاده از امتیازهای میزبانی در همان ایستگاه نخست به حداکثر امتیازات دست یابند و با روحیه بهتری به استقبال هفته‌های آینده بروند.

سعید سالارزاده، سعید یوسف‌زاده و سید جلال رافخایی از مردان تأثیرگذار ملوان برای دیدار مقابل صبا هستند و مرتضی کاشی، محسن بیات و غلامرضا عنایتی از بازیکنان خوب و مثمرثمر صبای قم محسوب می‌شوند.

سرمربیگری ملوان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را «دراگان اسکوچیچ» اهل کروات به ‌عهده دارد و محمد مایلی‌کهن سرمربی این فصل صبای قم است.

تقابل یک سرمربی خارجی تازه وارد به لیگ برتر فوتبال با محمد مایلی‌کهن یکی از مربیان قدیمی کشورمان می‌تواند جذابیت و دیدنی‌های خاص خود را به دنبال داشته باشد به ویژه اینکه محمد مایلی‌کهن اصالتاً یک انزلی‌چی است.

به گزارش فارس، آخرین مصاف ملوان و صبا در دیدار برگشت فصل گذشته لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی با یک گل به سود صبای قم به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/84001/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول