اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی و زمینه نامطلوب هستند

فرماندار بناب با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی و زمینه نامطلوب هستند، گفت: دشمنان نگاه ویژه‌ای به راهپیمایی روز جهانی قدس امسال ایران دارند.

دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی و زمینه نامطلوب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس اظهار کرد: حضور پرشور مردم می‌تواند به حماسه خلق شده خرداد جلوه ویژه‌ای داده و ما را به خلق حماسه اقتصادی نزدیک کند.

وی افزود: با توجه به فضای موجود دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی و زمینه نامطلوب هستند. هر چند در برنامه‌ریزی‌های خود علیه ایران ناموفق بوده‌اند، ولی اتفاقاتی که در کشور سوریه، مصر، افغانستان و اخیراً در لبنان درحال اتفاق افتادن است، هوشیاری بیشتر ما را می‌طلبد و باید بیش از پیش آگاه باشیم. زیرا که دشمن با جریانات سیاسی مدرن به فکر نفوذ بر ملت و کشور ما  است.

برقی در ادامه با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با شیطنت‌های گوناگون فرصت به دست آمده را از دولتمردان ‌جدید بگیرد؛ تأکید کرد: دشمنان نگاه ویژه‌ای به راهپیمایی روز جهانی قدس امسال ایران دارند و می‌خواهند ببینند که با روی کار آمدن دولت جدید در ایران مشارکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به چه میزان است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی سخت در اشتباه هستند، چرا که مردم ایران در روز جهانی قدس امسال نیز با حضور پرشور خود نشان خواهند داد که تمام تحلیل‌های آنها غلط بوده است و مردم ایران همچنان وفادار انقلاب و پیرو اهداف نظام و پیرو خط امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری هستند.

فرماندار بناب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شعارهایی که کاندیداهای ریاست جمهوری در زمان تبلیغات دادند، مردم ایران را امیدوار کردند که مشکلات آنها به زودی حل خواهد شد و طوری وانمود کردند که مشکل در دولت فعلی است و متأسفانه واقعیت‌ها را به مردم نگفتند.

برقی تصریح کرد: زمانی موفق خواهیم شد که واقعیت‌ها را به مردم بگوییم.

وی درعین حال اظهار کرد: کاندیداهای محترم باید به مردم می‌گفتند که مشکلات کشور صرفاً به دولت آقای احمدی‌نژاد بستگی ندارد و آنهایی که چنین فکر کردند، خیلی ساده اندیش بوده‌اند.

فرماندار بناب با اشاره به مواضع رهبر معظم انقلاب در قبال آمریکا در اظهارات اخیر ایشان گفت: ما هر چقدر در مقابل آمریکا نرمش نشان دهیم، آنها فشار خود را علیه این کشور افزایش خواهند داد و این سیاست غلطی است که فکر کنیم بعد از رابطه احتمالی با آمریکا کشور به گلستان تبدیل خواهد شد. آنها با اساس این نظام مشکل دارند و طرح مسائل هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست!

انتهای پیام/60004/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول