اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی خبر داد

حضور توانمند بخش بین‌الملل در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در بخش بین‌المللی خود بسیار توانمند بود و رویکرد بین‌المللی این نمایشگاه از نکات مثبت شمار می‌رود.

حضور توانمند بخش بین‌الملل در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید‌سعید سرابی صبح امروز در مراسم اختتامیه هشتمین نمایشگاه بین‌ا‌لمللی قرآن و عترت مشهد در محل نمایشگاه بین‌المللی این شهر اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد از حیث همجواری با مضجع شریف رضوی شاخصه‌های برجسته‌ای داشت.

وی افزود: تنوع در بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن و عترت مشهد بسیار بالا بوده به طوریکه در نمایشگاه امسال بیش از 30 بخش متنوع را در نمایشگاه شاهد بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی از تعامل دستگاه‌های مختلف در برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و یادآور شد: آنچه سبب خرسندی و ارتقای کیفیت نمایشگاه در قیاس با سال‌های گذشته شده، تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری نمایشگاه بود.

به گفته سرابی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در بخش بین‌المللی خود بسیار توانمند بود و رویکرد بین‌المللی این نمایشگاه از نکات مثبت آن به شمار می‌رود.

انتهای پیام/70023/ق10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول