اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های لیگ فوتسال

باروبن قزوین به دنبال تثبیت جایگاه چهارمی به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم باروبن قزوین به دنبال تثبیت جایگاه چهارمی خود در جدول رده‌بندی به میدان می‌رود.

باروبن قزوین به دنبال تثبیت جایگاه چهارمی به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته هجدهم و پایانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال باروبن قزوین از ساعت 22:30 امشب در کرج میهمان تیم صدرنشین این رقابت‌ها، تیم مقاومت است.

تیم فوتسال باروبن قزوین که در حال حاضر با کسب هفت پیروزی، چهار تساوی و شش شکست و گرفتن 25 امتیاز در جایگاه چهارمی جدول رده‌بندی قرار گرفته است، در حالی به مصاف تیم مقاومت کرج می‌رود که هفته‌های قبل به نوعی روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته و خود را از جایگاه هشتمی به مکان چهارمی رسانده است.

اوج نمایش بازیکنان تیم باروبن هفته قبل صورت گرفت؛ به طوری که بازیکنان تیم باروبن در سالن شهید بابایی پذیرای تیم کات شاهرود، تیم سوم جدول رده‌بندی بودند که در پایان با ارائه یک بازی روان و یک‌دست با نتیجه قدرتمندانه پنج بر دو این تیم شاهرودی را با شکست بدرقه کردند.

مسئولان تیم باروبن که در اوایل فصل نتایج ضعیفی را مقابل رقیبان خود بر جای گذاشتند، در اواخر نیم‌فصل با آوردن محمد باغبان صالحی در رأس سرمربیگری تیم خود، رفته رفته مقابل حریفان نتایج بهتری را کسب کردند تا جایی که بازیکنان این تیم موفق شدند تیم قدرتمند شهرداری رشت را هم با نتیجه چهار بر سه پشت سر بگذارند.

به طور حتم گرفتن 16 امتیاز در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور به وسیله بازیکنان تیم باروبن نشان می‌دهد که آوردن باغبان صالحی به رأس سرمربیگری این تیم کار بسیار ارزشمندی بوده است و به نظر می‌رسد اگر این مربی باتجربه قزوینی از ابتدای فصل هدایت تیم باروبن را بر عهده می‌گرفت، حالا می‌شد این تیم را هم یکی از گزینه‌های اصلی صعود به مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور برشمرد.

البته فارغ از هر نتیجه‌ای که تیم باروبن در دیدار آخر خود در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم صدرنشین مقاومت البرز بر جای بگذارد، باید اذعان کرد که شاگردان محمد باغبان صالحی توانستند در نیم‌فصل دوم انتظارات را برآورده کنند و اگر بازیکنان تیم باروبن بتوانند در بازی پایانی خود در کرج مقابل تیم مقاومت امتیاز بگیرند کار مهمی را به ثمر رسانده‌اند.

انتهای پیام/77004/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول